• Vandaag was het dus de opening van de Disney winkel op de meir en iomdat ik disney vroeger(en nu nog steeds) super leuk vond ben ik er dus naar toe geweest
    Maar er was ook een optreden van Brahim en op een gegeven moment vroeg hij dus mensen op het poduim,ik dacht zo van ja ik zal mijn hand maar naar beneden houden zodat de kleine kindjes de kans kregen,maar wat bleek nieamand wou dat dus mocht ik op het podium maar wat bleek...ik moest gaan dansen wat ik dus totaal niet kan dus zat ik maar wat te bewegen,haha

    Maar goed wie van jullie heeft al eens zo'n beschamend maar leuk momentje meegemaakt?



    Ja ik geef toe,een kip kan beter dansen

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 17:13 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Hahaha ik vind het dus echt een eer dat het gewoon in mijn stad is x'D

    Tranquillity schreef:
    Hahahaha, geweldig :')
    Dat zou ik dus nooit durven!

    Canibal schreef:
    (...)Een Vlaamse zanger,ik weet niet of hij zo bekend is Nederland ;p

    Hahaha, probably not, ik heb er nog nooit van gehoord ;P Mijn broertje wel, hoor ik nu naast me x')


    ars moriendi

    JonasPoop schreef:
    Hahaha ik vind het dus echt een eer dat het gewoon in mijn stad is x'D
    Oeee,dan leven wij in de zelfde stad...stadbuddie ;d


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Bayla schreef:
    (...)

    Dat is die rapper van Fouradi!!!!!!!
    jeweetwel die gozer,

    ik heb zeker wel zoiets meegemaakt, maar geen zin om dat nu te vertellen..;p


    Nee hij is niet van Fouradi hoor. Hij is een vlaamse zanger die mee heeft gedaan aan idool. Brahim Attaeb noemd hij , de zanger van fouradi noemd brahim fouradi.( sorry als ik nu betweterig over kom , maar ik ben gewoon vroeger serieuze fan van hem geweest..)


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey