• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:35 ]

    Butlerholic schreef:
    (...)

    Je hebt helemaal gelijk. Ik had gelukkig vriendinnen die me hielpen, waardoor het bij mij redelijk beperkt is gebleven. Je ziet er bijna niets meer van. Maar het helpt maar voor eventjes.

    Ik spreek uit ervaring, dus ik weet wel waarover ik spreek (:
    Van mij is het ook. Mijn vriendinnen hielpen me er doorheen.
    Van mij zie je de littekens nog, voor mij vallen ze op. Maar voor anderen duidelijk niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rickjuh schreef:
    Jezelf snijden leer je van anderen en het internet. Stop er zo snel mogelijk mee.

    Alsof dat zo makkelijk zou gaan.


    Me so good.

    Dan ben je automutilant.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Vooroordeel.

    Oow, oke. Dankzij de wiki site die Butlerholic heeft gelinkt, weet ik wat emo precies is. En ja daar staat dat emos's aan zelfverminking etc. doen...
    Maar FF serieus, vertel het aan een persoon die je vertrouwt! Je moet hulp krijgen, ater krijg je er veel spijt van.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    Oow, oke. Dankzij de wiki site die Butlerholic heeft gelinkt, weet ik wat emo precies is. En ja daar staat dat emos's aan zelfverminking etc. doen...
    Maar FF serieus, vertel het aan een persoon die je vertrouwt! Je moet hulp krijgen, ater krijg je er veel spijt van.

    Emo's worden door sommigen ook geassocieerd met automutilatie en zelfmoord, hoewel niet bewezen is dat zelfmoord of automutilatie ook echt vaker voorkomt onder emo's.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 17:32 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Omniscience schreef:
    Dan ben je automutilant.

    Klinkt als automobilist..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Archimedes schreef:
    (...)
    Klinkt als automobilist..


    HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAH.
    - plat -


    To infinity and beyond •

    Archimedes schreef:
    (...)
    Klinkt als automobilist..

    whaha, ik dacht precíes hetzelfde (';


    Me so good.

    Rare vraag, want emo is gewoon een kledingstijl. & emo's zoeken aandacht.
    Of vinden de kledingstijl mooi en houden van aandacht, no offence.

    Nee. Je bent gewoon in de war en je houdt van de pijn of van het bloed. Stop er gewoon mee, het verkloot je hele verdere leven. En ja, ik weet waarover ik praat.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Kinda? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MrsChartered schreef:
    Zoals al aan mijn eactie hierboven te lezen is, weet ik het niet aangezien ik niet weet wat emo naar precies inhoudt...Maar als ik mag vragen, hoe weet de halve school het? -snijd je op plekken waar je het niet kan verbergen?- en IKnow misschien vind je het irritant maar wat is de reden dat je het doet? Want je moet er echt mee stoppen! Sterkte dermee!(flower)


    Lang verhaal, iedereen lulde vanalles door

    Shuffle schreef:
    (...)

    Lang verhaal, iedereen lulde vanalles door

    Ooow, maargoed. Houdt het dan maar voor je. (: Maar ga snel naar iemand die je vertrouwt en zoek hulp! Op deze manier verpest je je hele leven...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Automutileren heeft niks te maken met de emo cultuur (:


    "I shut my eyes in order to see.'