• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:35 ]

    Louisaaa schreef:
    (...)

    Ik snijd me zelf niet, 1 keer gedaan en daar zo een spijt van gehad. En ja inderdaad die 10 minuten waren geweldig. maar daarna voelde ik alweer de pijn.



    & daarom ga je dan opnieuw snijden.

    StillBored schreef:
    (...)
    klopt niet
    er zijn genoeg mensen die zijn emo en die snijden zichzelf niet
    emo=kledingstijl
    emo=kledingstijl
    punt (!)


    Emo is niet enkel een kledingstijl, er hoort ook een gevoel bij.
    Waarom denk je dat ze mensen die zichzelf snijden 'emo' noemen?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Het heeft niets met elkaar te maken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hingucker schreef:
    (...)

    Emo is niet enkel een kledingstijl, er hoort ook een gevoel bij.
    Waarom denk je dat ze mensen die zichzelf snijden 'emo' noemen?

    ja maar mensen die zichzelf snijden zijn niet automatisch emo


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Emo is een Kledingstyle / Scene.
    Snijden word geassocieerd met emo zijn, maar niet elke Emo snijdt.
    Dus nee, je bent niet emo als je jezelf snijdt.

    En ik geef toe, ik heb mezelf ook gesneden.
    Maar heb nou niet de neiging om het nog een keer te doen.
    En het maakt me niet meteen een emo.

    Waarschijnlijk ben ik toch wel een emo, want ik voldoe aan de meeste punten van het emo zijn xD
    Maar het boeit me alleen geen flikker, ik ben mezelf. Punt!

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 18:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Emo's zijn de mensen die van zichzelf nooit zullen zeggen dat ze ''emo'' zijn want het zijn de mensen die niet in een hokje geplaatst willen worden.

    en NEE natuurlijk met je niet automatisch een ''emo'' als je jezelf snijdt, een rapper kan zichzelf toch ook snijden?


    Here & Now

    En ik vind dat je onder emo niet alleen kledingstijl moet verstaan, maar levenstijl.


    Here & Now

    Rio schreef:
    Emo's zijn de mensen die van zichzelf nooit zullen zeggen dat ze ''emo'' zijn want het zijn de mensen die niet in een hokje geplaatst willen worden.

    en NEE natuurlijk met je niet automatisch een ''emo'' als je jezelf snijdt, een rapper kan zichzelf toch ook snijden?


    Ben het helemaal met Rio eens!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hou verstandig mijn mening voor me :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mykonos schreef:
    Ik hou verstandig mijn mening voor me :Y)


    hahahaha xd.


    To infinity and beyond •

    Nee, dan heb je een probleem en dan heb je hulp nodig.
    Hoef je me niet op aan te vallen, ik weet wel degelijk waar ik het over heb.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    classic schreef:
    Ik heb het niet met de term 'emo'. Dus laten we zeggen, je snijdt jezelf, punt. (al zou je het niet moeten doen!)


    Believe in yourself, change the world.

    Ik zie mensen telkens weer zeggen dat ze ermee moet stoppen.
    Maar volgens mij weten jullie niet eens hoe "fijn" het snijden zelf is.
    Daarna voel je je idd weer zoals daarvoor, maar dat maakt op dat ene moment niet uit.

    Je kunt er maar heel moeilijk mee stoppen, maar dat zal een normaal persoon niet begrijpen.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 19:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee, ik vind van niet, maar ja, bijna 95% van de bevolking zal bij 'snijden' meteen aan 'emo' denken en omgekeerd. Dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk bij elkaar 'hoort'.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mitch377 schreef:
    Ik zie mensen telkens weer zeggen dat ze ermee moet stoppen.
    Maar volgens mij weten jullie niet eens hoe "fijn" het snijden zelf is.
    Daarna voel je je idd weer zoals daarvoor, maar dat maakt op dat ene moment niet uit.

    Je kunt er maar heel moeilijk mee stoppen, maar dat zal een normaal persoon niet begrijpen.


    Zo moeilijk is het niet meer, als je echt op zoek gaat naar hulp en oplossingen en zelf dingen in gaat zien. En wat wil je dan? Dat mensen zeggen dat ze door moet gaan? Dat is hetzelfde als tegen een junk zeggen dat 'ie nog maar lekker een spuitje moet nemen, want dan voelt ie zich weer een uurtje 'fijn'.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.