• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:35 ]

    Vengenz schreef:
    (...)

    Zo moeilijk is het niet meer, als je echt op zoek gaat naar hulp en oplossingen en zelf dingen in gaat zien. En wat wil je dan? Dat mensen zeggen dat ze door moet gaan? Dat is hetzelfde als tegen een junk zeggen dat 'ie nog maar lekker een spuitje moet nemen, want dan voelt ie zich weer een uurtje 'fijn'.


    Ik zeg ook niet dat ze verder moeten gaan. Maar ik wil erop wijzen dat het moeilijk is eraf te komen en natuurlijk kun je eraf komen, maar dan moet diegene die snijdt het ook echt willen.

    Ik wou alleen duidelijk maken dat het voor iemand die snijdt moeilijk is ermee te stoppen.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 19:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Emo is een kledingstijl, en staat inderdaad afgekort voor 'emotioneel'. Ikzelf vind het onzin, waarom zou je jezelf in een hokje plaatsen onder het label emo? Om ergens bij te horen?
    Als je jezelf snijdt ben je dus niet emo. ;) Mensen die zichzelf emo noemen, snijden zichzelf in de meeste (niet alle) gevallen wel.


    Numbers.

    Passerby schreef:
    emo /= snijden
    snijden /= emo
    Punt!

    Je kan ook een beetje aardig proberen te doen hoowr. (cat)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Nee,
    niet alle Emo's snijden zichzelf ook.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Nee. Ik weet ook trouwens niet wanneer je wél een emo genoemd kunt worden..


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Nee, Emo is gewoon een kledingsstijl


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Nee, ik vind van niet. als je mijn klas moet geloven ben je emo als je je eigen pijn doet. maar daar ben ik het ook mee oneens


    "Ignite, my love. Ignite."

    Passerby schreef:
    emo /= snijden
    snijden /= emo
    Punt!


    Bek dicht

    Punt!


    "Ignite, my love. Ignite."

    En trouwens Ellen, jij zit er helemaal niet emo achtig uit


    "Ignite, my love. Ignite."

    Passerby schreef:
    emo /= snijden
    snijden /= emo
    Punt!


    ehm.. wtf?


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Nee, want dan zou ik Emo moeten zijn, (cat)


    SLOAN.

    hoeft niet perse

    Shuffle schreef:
    (...)

    dan ken je m'n ouders niet, ik ben al niet zo'n heel perfect kind (:

    Kijk, jij denkt nu waarschijnlijk in je hoofd dat ze jou onbelangrijk vinden of dat ze om alles kwaad worden, maar de meeste ouders zijn nou eenmaal zo! De mijne ook, soms kan mn vader me klappen geven en mn moeder die kan de hele dag aan mn kop zeiken! -ik heb elke dag ruzie met haar, ik kan het echt niet goed met haar vinden-Maar toch staan ze echt achter me wanneer ik problemen heb. Ik was in een depri-bui en huilde de hele tijd, toen kon ik altijd bij mijn moeder uithuilen en praten, want ze geven om me en elk ouder geeft om zijn/haar kind. Je zal ze alleen maar meer pijn doen als je ze het niet vertelt. Samen kunnen jullie het oplossen, wedden dat ze je zullen steunen? (:

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 19:59 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Passerby schreef:
    emo /= snijden
    snijden /= emo
    Punt!


    /= betekent: Niet gelijk aan


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Kijk, jij denkt nu waarschijnlijk in je hoofd dat ze jou onbelangrijk vinden of dat ze om alles kwaad worden, maar de meeste ouders zijn nou eenmaal zo! De mijne ook, soms kan mn vader me klappen geven en mn moeder die kan de hele dag aan mn kop zeiken! -ik heb elke dag ruzie met haar, ik kan het echt niet goed met haar vinden-Maar toch staan ze echt achter me wanneer ik problemen heb. Ik was in een depri-bui en huilde de hele tijd, toen kon ik altijd bij mijn moeder uithuilen en praten, want ze geven om me en elk ouder geeft om zijn/haar kind. Je zal ze alleen maar meer pijn doen als je ze het niet vertelt. Samen kunnen jullie het oplossen, wedden dat ze je zullen steunen? (:


    Ik zou maar oppassen als ik jou was, niet alle ouders reageren vriendelijk en behulpzaam. Sommige worden fucking boos en sturen je weg. Just sayin.