• Hee (:
    Ik ben de hele nacht gewoon alleen. Ik verveel me kapot en weet niet wat ik moet gaan doen. Niemand kan afspreken ofzo ): En ik vind het dood eng om de hele nacht alleen te zijn, haha. Hebben jullie ideetjes wat ik kan gaan doen? En nee ik wil geen films kijken x] Jullie moeten mij afleiden, ik vind het namelijk dood eng zo alleen thuis zitten.
    Help? =3
    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Inanimate schreef:
    (...)
    Stippeltjes? o.o
    OMG IK ZIE INEENS EEN SPIN IN EEN HOEKJE ZITTEN!
    Okee, die ga ik dood maken!

    Don't kill that poor spider..


    We accept the love we think we deserve.

    Broach schreef:
    (...)
    Don't kill that poor spider..

    Te laat :x


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zit met hetzelfde probleem, mijn ouders zijn pas rond een uur of 1 thuis. En ik durf alleen te slapen alleen als de hond in de gang en die kan nu niet in de gang...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik ga denk ik ook nog even opblijven.
    het duurt lang om alles te downloaden :|


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ben ook al heel de nacht alleen, boring. :) dus ik weet ook niks voor je.


    They call me dr. phil

    Jayknown schreef:
    Ik ben ook al heel de nacht alleen, boring. :) dus ik weet ook niks voor je.

    ):


    Sometimes it's best not to care.

    Inanimate schreef:
    (...)
    ):


    No sadface! het gaat wel goedkomen!


    They call me dr. phil

    Azza schreef:
    Ik zit met hetzelfde probleem, mijn ouders zijn pas rond een uur of 1 thuis. En ik durf alleen te slapen alleen als de hond in de gang en die kan nu niet in de gang...


    Hoezo niet? Ze zijn er toch niet. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind dat trouwens alleen maar leuk als ik alleen ben. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.