• De stelling van vandaag luidt:
    Een jaar vrij (waarin jongeren reizen, werken, etc.) na de middelbare school is totale tijdverspilling.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Quixotic schreef:
    Oneens, je kan veel leren in zo'n vrij jaar en het kan je goed doen na 4, 5 of 6 jaar middelbare school.


    effort never betrays you

    Nee, daar doe je ervaring mee op en als je toch niet weet wat je wilt doen, dan is dit een goede middenweg.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dominance schreef:
    Nee, want school is tijdverspilling :'D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Quixotic schreef:
    Oneens, je kan veel leren in zo'n vrij jaar en het kan je goed doen na 4, 5 of 6 jaar middelbare school.


    We accept the love we think we deserve.

    Nee, het is een rust voor je verder gaat.


    All I need is your love

    Loki schreef:
    Oneens. Het is wat je er mee doet, vind ik. Ik wil heel graag na mijn middelbare school een jaar naar Australië op Working Holiday. Om rust te nemen, een stukje van de wereld te zien, na te denken over wat ik wil en ervaring op te doen. Misschien ga ik dat niet meteen na mijn middelbare school doen, maar ik ben het zeker van plan.

    ik wil liever naar Nieuw Zeeland, maar het komt op hetzelfde neer


    KATSU!

    Ik vind dat niet zo'n goed idee, want dan wordt het heel moeilijk om weer terug wennen aan leren en school.
    Ik wil liever zo snel mogelijk afstuderen en dan een jaar vrij nemen, ipv ertussen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Oneens, voor iemand die weet wat hij/zij verder wil in zijn leven misschien wel. Maar voor iemand die totaal nog geen idee heeft niet want dan kan die zichzelf beter leren kennen en ontdekken wat hij wil =D


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Oneens, zo'n jaar komt goed van pas voor de meeste.


    Rainbows on my staircase ~

    Oneens,je leert zo veel buiten school misschien zelfs meer dan binnen,en belangrijkere dingen ook.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oneens, je kan veel leren in zo'n jaar. Je kan veel over jezelf ontdekken en wat je echt wilt.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Dominance schreef:
    Nee, want school is tijdverspilling :'D


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Aangezien er mensen zijn die dat doen, lijkt het me niet voor iedereen tijdverspilling.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    eens.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget