• Ja je wilt niet weten wat voor titel ik hierboven wou plakken. Gelukkig hebben we een backspace. Ik ga even mijn chagrijnige bui hier heen gooien. Ik heb dus een nieuwe mobiel, ik er vet happy mee. Maar nu heeft ie dus vannacht mijn hele beltegoeg leeg geroofd. 18 euro zomaar foetsie,gevlogen,verloren,gestolen. Wat blijkt, en wat zijn die mensen daar slim, je kan hem niet van internet afhalen. Nou heb ik APNdroid geinstalleerd. Kan je dus het internet afsluiten zeg maar helemaal. En heb ik dus net weer opgewaardeerd, en nou maar hopen dat hij niet al mijn tegoed weer van me gaat wegkapen. Want dan ga ik serieus gillen/schreeuwen/janken.

    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat heb ik ook eens een keer gehad, ik was helemaal gefrustreerd.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Welke mobiel heb je dan?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Och, wat leuk nou. (cat) Hopelijk wordt je beltegoed nu niet weggenomen.


    wth.

    Excalibur schreef:
    Welke mobiel heb je dan?

    Samsung galaxy apollo.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat is echt belachelijk. Wie wil er nou internet dat je niet kunt afsluiten en daarom je beltegoed opzuipt, behalve degene die eraan verdient? Niet echt klantvriendelijk ofzo. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat is echt belachelijk. Wie wil er nou internet dat je niet kunt afsluiten en daarom je beltegoed opzuipt, behalve degene die eraan verdient? Niet echt klantvriendelijk ofzo. ><


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    dat heeft mijn vriendin ook gehad die was de rest van de dag gefrustreerd en chag. daarna heeft ze er meteen 3 virusscanners opgezet

    Ik was een keer in 1 keer wel 60 euro beltegoed kwijt. Ik snap hoe je je voelt :(


    “Love is a contradiction.”

    jij hebt je gsm tenminste nog! de mijne is afgenomen voor een week.. lekker handig ook, de voordeur vergeten te sluiten ;D xx


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Square schreef:
    Dat is echt belachelijk. Wie wil er nou internet dat je niet kunt afsluiten en daarom je beltegoed opzuipt, behalve degene die eraan verdient? Niet echt klantvriendelijk ofzo. ><


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is wel vaag. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat had ik eergister ook, 21 euro in een paar uur weg!


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

    Dat is gewoon echt sick, internet niet kunnen afsluiten en dan je btg ineens weg. Pff dat technologie van tegenwoordig ook (finger)


    -