• Wij hebben een lerares bij ons op school e ndie weet echt alles van Harry Potter zij heeft boek 1 t/m 3 2x gelezen 4 en 5 4x en 6 en 7 meer dan 4x :'D
    We hadden haar vandaag als opvang docent en heel dek las ging haar uithoren over HP en ze wist gewoon alles echt alles xd
    Natuurlijk heeft bijna niemand bij ons in de klas de boeken gelezen, maar alleen de films gezien xd.
    Zij zelf heeft de films volgens mij nog niet gezien, maar dat heb ik niet gevraagd. Iniedergeval heb ik dus op school een hele coole HP docent :'D


    Hebben jullie ook zo'n docent op school die alles van Harry Potter af weet? :']


    =

    Professor schreef:
    Ohmylordy, jaloers. Dat wil ik ook, men. :9~


    hoi, jij bent leuk.

    Het zou me verbazen als ik dat had. Eentje is misschien een optie. Al betwijfel ik het toch. (cat) Ik heb gelukkig genoeg mensen rondom me die ook alles weten over HP en dat is ook leuk!

    Lucky you, ik wou dat er zo`n leraar op school was bij mij :D *jaloers :$*

    Nee, maar wij haebben in de onderbouw zo'n kerel zitten waar iedereen bang van was :') (omdat hij altijd iedereen op een lullige manier uit wist te lullen).
    Een toen-vriendin van mij en ik moesten enquêtes houden voor ons profielwerkstuk over "Hoe beleven mensen een internationaal evenement als het WK-voetbal?". Dus toen gingen we naar hem, twijfelend of we dat wel moesten doen. :')
    Dus wij komen die klas in waar hij lesgeeft en leggen het uit, hij meteen:
    "IEDEREEN PENNEN NEER! VOETBAL GAAT VOOR ALLES!! :W"
    Dik fanatiek zorgen dat iedereen zijn eigen antwoorden gaf, helemaal met ons over voetbal praten en hoe geweldig hij het vond, vragen welke clubs ik leuk vond, vertellen over hoeveel voetbal hij zelf kijkt en dat het echt zijn liefde is.. :'D

    Ik ging echt stuk achteraf xD Geweldig xD


    ars moriendi

    PallasAthene schreef:
    Bij ons is Twilight aan het overheersen... Niemand die een eenzame heks wil helpen :(
    BOEHOEHOE!

    Ocharme! Bij mij in de klas zit namelijk iemand die al fan is van HP sinds de films bestaan, en toen was ie nog maar 1 jaar oud! En onze leraar alles heeft volgens mij wel wat boeken gelezen of films gezien.


    Define "good".