• Mijn vriend zit op een forum en daar wordt er elke week een image of the week contest gedaan. Er wordt een thema opgegeven en iedereen mag meedoen. Dan wordt er een poll gehouden welke foto het best is. De winnaar mag dan een nieuw thema bedenken voor de volgende week. Ik vind dat opzich leuk en wil het ook op Q doen. Zo leer je misschien de mensen op Q beter kennen. Ik zou het fijn vinden om dit te organiseren, maar ik weet niet of jullie dat op Quizlet wel willen, daarom zet ik het als suggestie. Dus bij deze zou dat er ooit mogen komen? :)

    Edit: Lieve users ik wil even zeggen dat ie er komt. Hoerai!
    De Mods zullen hem wel organiseren en het zal om de maand zijn, maar iedereen die er enthousiast over was en wilt mee doen, kan zich binnekort aan deze nieuwe competitie verwachten.

    Edit: Voor iedereen die interesse had. Hier is hij: *Le Click*

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 17:34 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    FODRMGWr23trfawd
    dat is awesome.
    i want

    P.S. gimme gimme


    I live for the applause, you will die for it.

    leuk:P


    Where words fail, music speaks

    Foto's van jezelf or whut? Zo ja dat is wel leuk^^

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 15:33 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Is wel leuk idee (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Goed idee :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat is er toch al?
    Maar dan zonder thema.
    Maar het lijkt me wel leuk, ja.

    Ik denk dat dat heel erg leuk is, en dat de eerste keer een mod, of de orginasator een thema kiest?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    echt een top idee :d
    want dan hoef je niet de heletijd te wachten voor fotowedstrijden. en je kan zelf beslissen of je die week meedoet dus..
    HELEMAAL voor

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 15:52 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    echt een top idee :d
    want dan hoef je niet de heletijd te wachten voor fotowedstrijden. en je kan zelf beslissen of je die week meedoet dus..
    HELEMAAL voor


    Food.

    Er zit al zoiets bij de Nieuwsbrief, maar dan zonder thema, idd. Voor de rest wel een leuk idee, hoor (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Joker schreef:
    FODRMGWr23trfawd
    dat is awesome.
    i want

    P.S. gimme gimme


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Endure schreef:
    Goed idee :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Excalibur schreef:
    Er zit al zoiets bij de Nieuwsbrief, maar dan zonder thema, idd. Voor de rest wel een leuk idee, hoor (:


    Maar bij de nieuwsbrief kunnen we toch niet stemmen welke erin moet?

    Voor de rest nice idea!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Nice idea!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Yessss, ik ben voor =]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen