• urrgh, vandaag weer naar school na de meivakantie.
    en ik krijg toch weer allemaal gemene opmerkingen naar mijn hoofd geslinged...
    1: We moesten met een groepje een project doen, en die jongen had iedereen uit mijn groepje een blad gestuurd waarop informatie stond die je kon gebruiken voor de presentatie.
    En dan vraag ik van: Wil je mij er ook een sturen?
    Die jongen: Nee, jij krijgt hem niet, ik weet je e-mail adres/msn niet eens en ik wil hem ook niet weten.
    Ander meisje uit mijn groepje: Oh, hoeveel mensen heb je trouwens op msn. Heeel weinig zeker.
    En ik ga met een groepje om op school, (alleen op school, spreek nooit met ze af), en toen vroeg een vriendin (ahum,ofterwijl geen echte vriendin) aan mij: Wat heb jij gedaan in de vakantie.
    Ik: Ik had dus helemaal niets gedaan, geen reet. De hele dagen thuis gezeten en gelezen en piano gespeeld en gecomputerd. Dus ik zei had zoiets van.. Ehm, ze vind me dan vast zielig als ik dat zeg. Dus ik zei: ben naar huisje in Limburg geweest
    Nepvriendin: En wat heb je daar gedaan?
    Ik: Ach niets bijzonders.
    Ander meisje uit groepje gaat zich ermee bemoeien.
    Ze vraagt: Wat heb jij gedaan?
    Ik herhaal het.
    Ze kijkt me aan met zo'n hoofd van, OMG, lonerforlifeforever.
    En dan vertellen ze elkaar allemaal naar feesten waar ze naar toe zijn gegaan enzo.
    En ik voel me dan helemaal niks, alsof ik beter dood kan zijn.
    En ik wil me er helemaal niks van aantrekken! Want zij hebben me al vaker de grond in geboord en ik wil me er helemaal niks van hoeven aantrekken!
    En gadver, ik haat het. En ik durf ook niet zo goed bij andere meiden uit mijn klas te gaan staan want ik mag ze niet echt en ben superverlegen. En dan gaan ze kijken met zo'n hoofd van: waarom sta je bij ons.
    Misschien kan ik beter dood (hele depressieve gedachte) Nou dat is misschien te erg, maar wtf moet ik tegen al dat gezeik en geroddel doen, want ik ben erg gevoelig.
    Sorry voor mijn shit

    what. the. fuck.
    sommige meiden zijn echt gemeen ja.
    het is een kleine moeite om aardig te zijn en het is zoveel beter voor de ander..
    het is kut en moeilijk, maar je moet het je niks aantrekken
    veel sterkte (flower)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wat een bitches!


    Alis volat propriis

    Dit ken ik dus echt zó goed...
    Maar ze bij mij hebben ze het niet echt op mij gemunt, maar op meerdere personen.
    Maar toch snap ik dat jij je nu heel rot voelt. ):
    & ik snap ook dat je niet zo maar ergens bij durft te gaan staan.
    Die ene jongen & dat meisje zou ik gewoon negeren, als ze voor de rest nix doen. & idd proberen nix van aan te trekken, al is dat moeilijk, want eigenlijk kwetst 't wel eh. Maar dat moet je niet laten merken, hopelijk stoppen ze dan.
    maar die nepvriendinnen...
    Daar zou ik wel wat tegen zeggen, waarom ze zo doen &zo, & dat als ze je weg willen ze dat maar recht in je gezicht moeten zeggen.
    Als ze dan nog niet ophouden, zou ik toch ergens anders gaan staan, het daar proberen.
    & anders probeer je het nog eens met hun.
    Nog een tip: Zoek vrienden buiten school. Ga op sportclub of toneel ofzo. aan die vrienden zul je al veel hebben.
    Sterkte <3


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein