• Gewoon even een random vraagje. (:
    Hebben jullie permanente sproeten, zomersproeten of nooit sproeten? Of wintersproeten, al denk ik niet dat, dat bestaat, lol. En van wie hebben jullie die? Of begon het bij jezelf? :')

    Ikzelf heb zomersproeten, thanks to my daddy! Ik vind het wel schattig en vind het ergens wel spijtig dat ze niet permanent zijn, aan de andere kant niet omdat ik sowieso al heel erg jong lijk terwijl ik al 19 ben dus ja...

    What about you?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb een paar lichte permanente sproetjes maar ze verdrievoudigen in de zomer. Ik ben de enigste in de familie met sproetjes..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Sproetloos :Y)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Pernilla schreef:
    Ik heb geen sproeten, (:

    Jewellery schreef:
    (...)
    Nee, jij hebt er geen. :D ... Lemme check and come to me! :3

    oke, gaan we zwemmen? xD


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    BEL0VED schreef:
    Ik heb een beetje sproetjes. Ze zijn er altijd, alleen in de zomer vallen ze meer op. In de winter niet, alleen als je goed kijkt (:


    Hope goes lost but never dies.

    Cayenne schreef:
    (...)
    oke, gaan we zwemmen? xD

    Oké. xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik heb een paar sproetjes op mn neus die je in de zomer wel iets beter ziet.


    Love is everywhere

    Pernilla schreef:
    Ik heb geen sproeten, (:


    <3

    Nooit, gelukkig (: Ik vind dat niet zo mooi.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    nop non. Komt vaker voor bij blonde / rode mensen dan bij mensen met donker haar. xD


    Love sheds light one the darkest of times

    permanent sproeten (overal). mijn vader is de boos doener een groote vwandelende sproet.
    heb notabene donker bruin haar

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 0:23 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    ik heb niks.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lie schreef:
    ik heb een paar sproetjes op mn neus die je in de zomer wel iets beter ziet.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb in de zomer en in de winter sproeten
    Alleen heb ik er in de zomer meer =D
    Ik ben er wel blij mee C=

    ik ben er net achter gekommen dat ik kleine sproetjes heb op mijnn neus door de zon


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor