• Bij mij in de klas zit een jongen die áltijd gepest wordt.
    Door de jongens, maar eigenlijk vooral de meisjes.
    hij is een beetje dik en kan niet goed volgen &zo, en hij heeft nooit iemand voor in een groepje.
    Nu had een jongen hem weer heel hard uitgescholden (zonder reden) & hem uitgedaagd &zo, & toen werd die gepeste jongen het zo beu dat hij hem wou slaan.
    Maar de pester is zo'n mager sprietje zonder kracht, die vluchtte weg in een hoekje van de klas (het was tussen 2 lesuren in), & plots ging drie vierde ofzo van de klas voor hem staan & helemaal vooraan een heel sterk en groot meisje, en ze begon te roepen van: 'Denk je nu echt dat ik bang van u ben? Sla dan!'
    & dat heeft die jongen dus gedaan, recht in haar gezicht & hard ook.
    Er is zelfs een deukje in de muur waar hij in geslagen heeft, de bedoeling om op dat meisje te slaan.
    er is toen een echt gevecht gekomen, & uiteindelijk is een leerling een leerkracht gaan halen omdat het echt uit de hand liep.
    & toen natuurlijk veel gedoe met de directrice &zo.
    Maar goed, nu haat iedereen die jongen nog meer.
    & ik kan er niet aan doen, maar ik vind hem zielig.
    Natuurlijk had hij geen meisje mogen slaan, dat is echt laag!
    Maar als hij die jongen had geslagen had ik eigenlijk niet echt medelijden gehad...
    Ze pesten hem dag in, dag uit...
    Maar op school begrijpt niemand dat dus.
    Dusss... wat vinden jullie? ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Net goed dat hij dat heeft gedaan, ik vind het heel zielig voor hem!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik geef die jongen groot gelijk. Of het nou een meisje is die hij heeft geslagen of niet (joehoe)


    -

    Ik begrijp de jongen wel. Maar dat begrijp je pas als je zelf gepest bent geworden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    1) Dat meisje zei zelf sla maar, en dan slaat hij, niks laag ik vindt dat hij het recht er toe had om haar te slaan.

    2) Wat heb jij een zielige klas zeg.


    (Be)lieve in (you)rself

    Waarom zou het laag zijn dat meisje te slaan?
    Als ze zelf zo'n grote mond opzet, is het haar eigen schuld
    en als ik die jongen was geweest, had ik hen al veel eerder een mep verkocht!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Rocket schreef:
    Net goed dat hij dat heeft gedaan, ik vind het heel zielig voor hem!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Die jongen had volledig gelijk!!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Aaaahh, dat is inderdaad kut! Ik heb echt medelijden met die jongen, wie weet hoe hij zich vanbinnen voelt... En ik kan wel begrijpen waarom hij dat meisje heeft geslagen, het was gewoon haar verdiende loon! (cat)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik vind dat hij dat meisje had mogen slaan. Zij daagt hem zelf uit en kan dan ook op een klap verwachten. Moet ze ook niet gaan zeiken. Ik zou PRECIES hetzelfde hebben gedaan, alleen al een stuk eerder. Ik weet hoe hij zich voelt...

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 20:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    JackyDaniels schreef:
    Ik geef die jongen groot gelijk. Of het nou een meisje is die hij heeft geslagen of niet (joehoe)

    Bohemian schreef:
    Waarom zou het laag zijn dat meisje te slaan?
    Als ze zelf zo'n grote mond opzet, is het haar eigen schuld
    en als ik die jongen was geweest, had ik hen al veel eerder een mep verkocht!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    JackyDaniels schreef:
    Ik geef die jongen groot gelijk. Of het nou een meisje is die hij heeft geslagen of niet (joehoe)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Arme jongen... en nu krijgt hij zeker overal de schuld van...
    Sneu hoor, die types uit jouw klas.
    Mijn broertje is hetzelfde overkomen, die is in zoverre ontspoort dat hij nu niet meer thuis woont..


    Life is hard and then we die

    In onze klas zitten idd maar weinig toffe mensen. Veel van die typetjes die denken dat ze de koningin van weet-ik-veel welk land zijn. Die jongen die hem uitdaagde, zet ook altijd een grote mond op tegen de leerkrachten enz. Echt zo'n type, he!
    'k Moet wel zeggen, de gepeste jongen krijgt vaker van die aanvallen en 't is niet dat hij nooit wat fout doet. Bv. wanneer hij heel de tijd met z'n pen zit te tikken en grijnzend doorgaat wanneer iemand vraagt ermee te stoppen. Toch was het idd niet abnormaal dat hij toen uitvloog, maar wél onterecht dat hij dat meisje sloeg. Zij is nooit gemeen geweest tegen hem en wanneer hij dat sprietje had geslagen, lag die zeker weten in het ziekenhuis en was hij er niet zo gemakkelijk vanaf gekomen! Nu moet hij gewoon een paar pagina's schrijven. En dat 'deukJE' in de muur, is een serieuze deuk. Hij volgt hijutsu... Maar, ze moeten hem idd minder pesten! Hij kan er ook niets aan doen dat hij zo dik is en al baardgroei enz heeft, daar is toch niets erg aan! Net alsof zij zo perfect zijn, mjaa dat is net hetgeen ze denken ;s
    Ik hoop dat ze snel zullen beseffen dat ze fout zijn, maar volgens mij gaat dat nog héél lang duren...

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 15:50 ]


    If you want your dreams come true, it's time to wake up.

    JackyDaniels schreef:
    Ik geef die jongen groot gelijk. Of het nou een meisje is die hij heeft geslagen of niet (joehoe)


    I love you Irem