• véél leukere hits toen hij aan de drugs zat :'D (krul)

    Mensen die naar zn muziek luisteren/luisterden? (cat)

    MrsChartered schreef:
    Geen idee eigenlijk. x'D...Ik luisterde alleen een stuk of 4/5 liedjes van hem. Welke vind je beter bijvoorbeeld?


    Zòveel, 'Kill You, Hello, Stay Wide awake & hele oude hits zoals Without Me'

    Ik ben vroeger van mijn 0 tot mijn 12e bezeten geweest met Eminem, and I must agree, vroeger vond ik zijn muziek veel leuker, en erg apart. Nu vind ik het lijken op de standaard rap van tegenwoordig. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Reverend schreef:
    Ik ben vroeger van mijn 0 tot mijn 12e bezeten geweest met Eminem, and I must agree, vroeger vond ik zijn muziek veel leuker, en erg apart. Nu vind ik het lijken op de standaard rap van tegenwoordig. (no_chears)


    Uhu.
    Rap, gezang ertussen door, weer rap & weer gezang.
    Vroeger was het onvoorspelbaar en.. raar :Y)

    Ja,hij is de beste rapper ooit! :)


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind van niet. Nu hebben ze meer betekenis en ze zijn niet zo... nou ja, overdreven en eng en marginaal..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ja man, waar is de stoned Eminem heen? 8D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Houston schreef:
    Niet of wel met zijn neus in de witte poeder hij blijft geweldig :')

    Ik luister 'm soms wel

    Ik wist niet eens dat hij aan de drugs zat, FAIL.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    In zijn 'Slim shady' tijd gingen zijn raps echt nergens over...

    ik ben fan van eminem egt eeen grote amazing fan ik heb al zijn cd's en ons verbind nog meer ! Ma vindt je serieus dat hij betere muziek had toen hij aan drugs zat ????


    what goes around come BACK around !

    Lifehack schreef:
    Ik vind van niet. Nu hebben ze meer betekenis en ze zijn niet zo... nou ja, overdreven en eng en marginaal..



    serieus marginal vindt je ? Wat is daat godverdomme marginaal aan ? Dat hij de waarheid vertelt ?


    what goes around come BACK around !

    DarkReunion schreef:
    Ik heb echt geen idee,..
    ik luister geen rap (;


    Chaos is a ladder.

    Ik weet trouwens niet of hij hier aan de drugs zat (aan de tekst te horen wel :') ) maar hier kon ik wel om lachen eigenlijk. x) Lekker nummer.


    ars moriendi

    Ik heb geen idee bij welke liedjes hij high was,maar er zitten wel een paar leuke tussen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.