• She says: ‘Don't let go, never give up. It's such a wonderful life.’

    Soundtrack.

    Gezocht ;
    WAG's van Madrid spelers.
    Beste vriendin van Mila.

    x Naam + Voornaam & eventueel bijnaam:
    x Leeftijd:
    x Nationaliteit:
    x Rol:
    x Uiterlijk + foto:
    x Familie :
    x Relatie : Alleen voor WAGS want beste vriendin wordt GEEN wag.




    Ronaldo is gereserveerd.(nerd)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 16:44 ]


    The best things in life aren't things.

    Naam: Eluana Rosa Exposito Banderas
    Leeftijd: 29
    Nationaliteit: Spaanse
    Rol: WAG Kaká
    Uiterlijk:


    Eluana is een meisje met enorm lang, mooi, slagend haar. Ze heeft mooie sprankelende grijze ogen die ze accentueert met donkere oogschaduw en oogpotlood. Eluana heeft mooie lange wimpers die haar ogen gelijk aan perfect maken. Hier is Ricardo helemaal gek op. Eluana heeft een mooi slank lichaam met slanke lange benen. Eluana heeft een mooie bruine huid net als een echte Spaanse. In de zomer loopt ze het liefst in jurkjes en rokjes en in de winter een lekkere dikke trui met een strakke jeans. 's avonds als ze lekker lui met Eluana op de bank hangt draagt ze een lekker zittende trainingsbroek met een oversized shirt van hem.
    Familie: Eluana haar ouders zijn al vele jaren gelukkig samen. Eluana heeft een broerje; Romeo. Daar gaat het minder mee, Romeo lijdt aan leverkanker.
    Relatie: Eluana is al anderhalf jaar lang gelukkig met Ricardo, ze leerde hem kennen bij een fotoshoot, waarbij Eluana de fotografe was.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 16:51 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zie ik net dat hij gereserveerd is, even veranderen HAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    x Naam + Voornaam: Marciàlla Savannah Ebrevana.
    x Bijnaam:Cià, Hannah
    x Leeftijd: 23
    x Nationaliteit: Filipijns, Spaans.
    x Rol: WAG Iker Cassilas.
    x Uiterlijk + foto: Marciàlla is een zuiderse type. Ze heeft lange, bruine haren en donkerbruine ogen. Als ze lacht heeft ze van die schattige kuiltjes in haar wangen, wat ze soms irritant vindt. Maar dat vinden de mensen schattig aan haar. Marciàlla is 1m68, slank gebouwd en heeft mooie rondingen.
    x Familie : Marciàlla heeft een Spaanse vader en een Filipijnse moeder. Ze is geboren in Madrid, en woonde 12 jaar in Amerika. Marciàlla heeft een oudere broer Xávier van 26 jaar. Nu woont ze in het centrum van Madrid in een eigen flat. Met haar ouders heeft ze een goede band, want ze gaat wekelijks op bezoek bij haar ouders. Haar broer Xávier woont in Barcelona, ze ziet hem amper. Marciàlla heeft ook familie in de Filipijnen, ze gaat 2 keer per jaar op bezoek met haar ouders.
    x Relatie : Marciàlla heeft Iker leren kennen, toen ze samen met haar broer naar een match kwam kijken. Na de match zocht ze de toiletten en tot haar grote verbazing kwam ze Iker tegen. Ze begonnen te praten en daarna gingen ze op date. Na enkele weken, werden ze een koppel. Ondanks Iker's drukke schema, maken ze veel tijd voor elkaar.


    & btw; laat je weten wanneer het online staat? x

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 17:01 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Wilshere schreef:
    x Naam + Voornaam: Eluna Savannah Ebrevana.
    x Bijnaam:Luna, Hannah
    x Leeftijd: 23
    x Nationaliteit: Filipijns, Spaans.
    x Rol: WAG Cristiano Ronaldo.
    x Uiterlijk + foto: Eluna is een zuiderse type. Ze heeft lange, bruine haren en donkerbruine ogen. Als ze lacht heeft ze van die schattige kuiltjes in haar wangen, wat ze soms irritant vindt. Maar dat vinden de mensen schattig aan haar. Eluna is 1m68, slank gebouwd en heeft mooie rondingen.
    x Familie : Eluna heeft een Spaanse vader en een Filipijnse moeder. Ze is geboren in Madrid, en woonde 12 jaar in Amerika. Eluna heeft een oudere broer Xávier van 26 jaar. Nu woont ze in het centrum van Madrid in een eigen flat. Met haar ouders heeft ze een goede band, want ze gaat wekelijks op bezoek bij haar ouders. Haar broer Xávier woont in Barcelona, ze ziet hem amper. Eluna heeft ook familie in de Filipijnen, ze gaat 2 keer per jaar op bezoek met haar ouders.
    x Relatie : Eluna heeft Cristiano leren kennen, toen ze samen met haar broer naar een match kwam kijken. Na de match zocht ze de toiletten en tot haar grote verbazing kwam ze Cristiano tegen. Ze begonnen te praten en daarna gingen ze op date. Na enkele weken, werden ze een koppel. Ondanks Cristiano's drukke schema, maken ze veel tijd voor elkaar.


    & btw; laat je weten wanneer het online staat? x



    Ronaldo is gereserveerd + tuurlijk ;d


    The best things in life aren't things.

    Walcott schreef:
    (...)


    Ronaldo is gereserveerd + tuurlijk ;d


    Mag ik dan iemand anders? :')


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Wilshere schreef:
    (...)

    Mag ik dan iemand anders? :')

    ja hoor ^^


    The best things in life aren't things.

    Laat je me trouwens weten als ik de rol heb? *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Walcott schreef:
    (...)
    ja hoor ^^

    Oké, aangepast in bericht ;D x


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Tuilla schreef:
    Laat je me trouwens weten als ik de rol heb? *O*


    Jep ;d


    The best things in life aren't things.

    Walcott schreef:
    (...)

    Jep ;d
    Dankuu _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik hoef geen rollen meer, anders ga ik minder aandacht aan mijn verhaal kunnen spenderen.

    Hij staat online & een hoofdstuk kan je later vandaag verwachten. Ik verwittig niet, dus neem een abo.

    Don't give up, she said.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 17:10 ]


    The best things in life aren't things.

    Volledige naam: Kim Heidi Hoffmann, roepnaam Kim.
    Leeftijd: 20 jaar
    Nationaliteit: Duitse
    Rol: WAG van Real Madrid speler Mesut Özil
    Uiterlijk + foto: Kim is een mooie meid met jonge en frisse uitstraling. Ze heeft lang golvend blond haar wat ze graag los draagt, maar vaak in een staart doet omdat ze dat makkelijker vind. Ook heeft Kim hele mooie ogen, die van lichtblauwe kleur zijn erg glinsterend zijn. Kim heeft een lange benen wat haar een stuk hoger maakt. Ook heeft een slank tot mager postuur. Ze heeft een blanke huidskleur en is in de zomer vaak licht gebruind.
    Familie: Kim heeft een hechte band met haar familie en mist daarom haar familie heel erg. Ze heeft ze al een lange tijd niet meer gezien omdat ze zelf in Madrid (Spanje) woont, voor Mesut, en haar familie nog steeds in Berlijn (Duitsland) woont. Kim is enig kind, haar ouders heten Eva en Michiel.
    Relatie: Kim heeft Mesut leren kennen in een restaurant vlakbij een sportschool waar veel topsporters komen. Mesut kwam vaak in dat restaurant, en toen Kim een keer een drankje over hem liet heen vallen, sprong de vonk over. Mesut vond Kim in het begin leuker als andersom, want Kim moest eest niets van hem weten. Nu zijn ze gek op elkaar. Kim heeft een kinderwens maar is bang deze hardop uit te spreken.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 17:15 ]

    Prologue.


    The best things in life aren't things.

    Kan ik Sergio Ramos nog invullen(flower)


    ~

    Arsenal4Cesc schreef:
    Kan ik Sergio Ramos nog invullen(flower)

    Oké dan maar (;


    The best things in life aren't things.