• Vanavond is de 1e halve finale van het eurovision songfestival. Wie gaat er kijken?


    <3

    xRidiculus schreef:
    (...)



    Ik vond die zelfs beter Nederland zuigt echt gewoon.
    Ze doen niks met hun podium geen licht show of leuke achtergrond zelfs hun kleding was slecht x]
    Maar Sieneke was gewoon het echte schandaal (cat)

    Mensen kunnen echt wat leren van Ralf


    Je vond Moldavie beter dan Nederland?
    Oke, je kan het liedje van de 3J's niet leuk vinden, maar Moldavie was gewoon verschrikkelijk. Het lied zoog, ze hadden punthoeden op van 3 meter en er zat een ballerina op een eenwieler :3

    Tegenwoordig gaat het niet meer op het liedje. Nu gaat het erover wie het beste circusact heeft. Kijk maar eens naar Portugal(krul)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 20:52 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik weet niet eens wie België vertegenwoordigt, alleen dat het iets met witloof is. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Jedward was wel geweldig (krul)


    As travars

    Persefoneia schreef:
    (...)

    Je vond Moldavie beter dan Nederland?
    Oke, je kan het liedje van de 3J's niet leuk vinden, maar Moldavie was gewoon verschrikkelijk. Het lied zoog, ze hadden punthoeden op van 3 meter en er zat een ballerina op een eenwieler :3

    Tegenwoordig gaat het niet meer op het liedje. Nu gaat het erover wie het beste circusact heeft. Kijk maar eens naar Portugal(krul)



    Moldavie maakte er tenminste en leuke show van Nederland was echt saai, en hun kleding was echt verschrikkelijk. Ik vind het wel terecht dat Nederland niet in de finale is gekomen.
    Ik verstond er trouwens niks van bij de 3js het refrein was een en al
    gemompel(krul)


    =

    Martyr schreef:
    Jedward was wel geweldig (krul)


    AGREE (nerd)


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)


    Moldavie maakte er tenminste en leuke show van Nederland was echt saai, en hun kleding was echt verschrikkelijk. Ik vind het wel terecht dat Nederland niet in de finale is gekomen.
    Ik verstond er trouwens niks van bij de 3js het refrein was een en al
    gemompel(krul)


    Daarom zijn we met 13 punten ook het laatst geworden :D In alle 3 de rondes is er geen enkel land met minder punten dan de 3J's :D

    Ze hebben dus officieel het slechtste nummer van het ESF 2011 :D :D