• Ik ben een Fred Weasley story begonnen en vroeg me af of mensen geïnteresseerd zijn? x)


    De Wemels en de Brighters wonen vlak naast elkaar, hun huizen zijn slechts gescheiden door een smal bos. Toch hebben ze nooit contact met elkaar, dit door het grote verschil tussen deze twee tovenaarsfamilies. De ouders haatten elkaar en hebben het hun kinderen verboden contact te hebben met het andere gezin. Maar hoe kun je een kind verbieden kennis te maken met een speelkameraadje dat zo dicht bij wonen? Alexandra Brighter- ook wel Alexi genoemd- en haar nichtje, June, worden in het geheim bevriend met de tweeling van de familie Wemel: Fred en George. Maar wat als ze alle vier naar Zweinstein gaan? Haar ouders verwachten dat ze in Zwaderich terecht zal komen, maar dat zou betekenen dat ze nooit contact op zou mogen nemen met haar twee beste vrienden. Is er een keuze mogelijk?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 18:18 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oh God. Fred Fred Fred. Must hold back orgasms. D:
    Maar oke, ik zal kijken. c:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Reverend schreef:
    Oh God. Fred Fred Fred. Must hold back orgasms. D:
    Maar oke, ik zal kijken. c:

    Hahahaha. :'D Jouw reactie. :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Deze story is echt een aanrader! :9~


    =

    xRidiculus schreef:
    Deze story is echt een aanrader! :9~

    Bedankt. :3


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.