• De stelling van vandaag luidt:
    Alle mensen zijn van nature slecht

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hell no. Dat zou eruit zien.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Nou, ik ben het er niet 100% mee eens. Alle mensen hebben wel iets slechts in zich, dat is normaal, maar ik vind niet dat dat je echt slecht van nature maakt.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Stelling verkeerd gelezen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 11:16 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eens en oneens. Elk mens heeft van nature een slechte en een goede kant. Het is maar net welke kant je kiest te laten zien, wat je slecht of goed maakt.

    Oneens

    Niet ieder mens, maar er zijn mensen die van Nature slecht zijn


    Firm believer of all that is magic

    Defensive schreef:
    Ahum, nee. Mannen kunnen allemaal wel eens slecht zijn, maar dat geldt ook voor vrouwen en sommige mannen hebben niet eens een slechte kant. Het zou niet goed zijn als iedere man diep vanbinnen slecht zou zijn.


    Wuut?! >.< xD Hoezo val je mannen aan dat ze eerder slecht zijn dan vrouwen? x)

    (en ja dat doe je duidelijk hier xD)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Iedereen heeft een slechte kant.


    "Ignite, my love. Ignite."

    nee, mensen hebben goede en slechte eigenschappen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    MrsChartered schreef:
    Nou, ik ben het er niet 100% mee eens. Alle mensen hebben wel iets slechts in zich, dat is normaal, maar ik vind niet dat dat je echt slecht van nature maakt.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik neem juist precies de andere kant van deze stelling in. Alle mensen zijn van nature goed, het is het leven wat je vormt tot wie je bent en wat je doet. Van nature ben je een onschuldig 'wezen', maar de ervaringen in je leven smeden je uiteindelijk tot wat je in je latere leven wordt. En zo komt het ook, dat er iets slechts in je zit. Dat komt door levenservaring/stijl, maar van nature ben je zeer zeker niet slecht.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 7:49 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    niemand is alleen slecht of alleen goed, dus ik denk niet dat men kan zeggen dat mensen van nature slecht zijn.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Courtesan schreef:
    Ik neem juist precies de andere kant van deze stelling in. Alle mensen zijn van nature goed, het is het leven wat je vormt tot wie je bent en wat je doet. Van nature ben je een onschuldig 'wezen', maar de ervaringen in je leven smeden je uiteindelijk tot wat je in je latere leven wordt. En zo komt het ook, dat er iets slechts in je zit. Dat komt door levenservaring/stijl, maar van nature ben je zeer zeker niet slecht.


    Goed gezien eigenlijk, ik sluit me hier bij aan.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Courtesan schreef:
    Ik neem juist precies de andere kant van deze stelling in. Alle mensen zijn van nature goed, het is het leven wat je vormt tot wie je bent en wat je doet. Van nature ben je een onschuldig 'wezen', maar de ervaringen in je leven smeden je uiteindelijk tot wat je in je latere leven wordt. En zo komt het ook, dat er iets slechts in je zit. Dat komt door levenservaring/stijl, maar van nature ben je zeer zeker niet slecht.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Courtesan schreef:
    Ik neem juist precies de andere kant van deze stelling in. Alle mensen zijn van nature goed, het is het leven wat je vormt tot wie je bent en wat je doet. Van nature ben je een onschuldig 'wezen', maar de ervaringen in je leven smeden je uiteindelijk tot wat je in je latere leven wordt. En zo komt het ook, dat er iets slechts in je zit. Dat komt door levenservaring/stijl, maar van nature ben je zeer zeker niet slecht.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Diep van binnen zit er in elk iemand wel iets slechts, en dat is natuurlijk. Maar het komt er gewoon niet uit bij de meesten, dus half eens, half oneens. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)