• Ik weet niet hoe lang het ondertussen weggehaald is, maar ik vroeg me af of het nu terug komt of niet, aangezien me dat nooit heel duidelijk geweest is. Ik meen me namelijk iets te herinneren van Rutger die zei van wel, maar dan weer misschien niet en ik moest eraan denken. (:

    Alvast bedankt voor het antwoord!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Volgens mij niet ;x het was te belastend voor de site of zoiets omdat het steeds gerefresht moest worden.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 19:30 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vrees ervoor maar hoop het wel!:/


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik wil dat ook nog steeds terug en anders iets van een groen bolletje achter username en in de vriendenlijst zoals op Hotmail Messenger vroeger.


    You were born original, don't die as a copy.

    Rutger moest daar iets anders voor vinden. Maar ik vrees dat je het niet te snel zou moeten verwachten.
    Indien je de crew online kan zien, kan je naar het tabblad 'Overige' -> 'Crew' gaan en dan op de lijstvorm klikken. =)
    Ik mis de vrienden online stiekem ook wel. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ah, ik vroeg me laatst ook nog af hoe het hiermee eigenlijk stond. Jammer dat het blijkbaar zo ingewikkeld ligt. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat vroeg ik me laatst ook al af. Ik hoop van wel, maar het zou me niet verbazen als het blijft zoals het nu is.


    Because I love him, do I need another reason?

    I want it baaccckkk :c
    Helaas dat het zo moeilijk te regelen is enzo.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Als GM'er kan je het wel zien bij je Dashboard. Maar dat is dus niet voor iedereen... /:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AlbusDumbledore schreef:
    Als GM'er kan je het wel zien bij je Dashboard. Maar dat is dus niet voor iedereen... /:


    Ik ben geen GM maar ik kan het wel nog zien in mijn Dashboard? Of wat bedoel je?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik mis het ook heel erg. ;c Maar Rutger is tegenwoordig overal te druk bezig om nog op Q te komen, hoorde ik.


    Your make-up is terrible

    Qingsel schreef:
    (...)

    Ik ben geen GM maar ik kan het wel nog zien in mijn Dashboard? Of wat bedoel je?


    O. Ik dacht dat het alleen met GM kon, maar als dat niet zo is, is dat voor iedereen fijn :3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes