• Members of the WAG-gang

    Maestro - Lynn - WAG van Xavi
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder
    Referee - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos
    Tuilla - Elena - WAG van David Villa
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere
    B0JAN - Malissa - WAG van Bojan Krkic
    Balloonatic - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay
    Recession - Amber - WAG van Lionel Messi
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas


    Blaugrana para siempre! (headbang)

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 14:14 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Referee schreef:
    (...)

    'Het is A of C... Zeker geen B!'

    Het goede antwoord is B..
    Oeps
    Echt he HAHAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ESTHEEER ALOHAA
    Vertel vertel VERTEL:9~:9~:9~:9~


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Tuilla schreef:
    ESTHER, VERTEL, AHHAHAA
    Hoi trouwens :Y)

    Noouu, er zit zo'n kind in mijn klas, die vroeger een van mijn beste vriendin was. Maar toen ging ze iedereen tegen mij opstoken en ik ging echt 2 maanden door een hel ofzo, zo zie je maar wie je echte vrienden zijn.
    Maar ze zit nogsteeds bij mij in de klas, en vorig jaar was ze emo.
    Nja, ze komt dus áltijd te laat. En toen ging zo'n meisje haar daarover vragen en toen had ze echt zo'n kutsmoes als antwoord en toen zei ik dat ze zichzelf moest gaan snijden en toen moest ze janken.
    En toen moest ik een gesprek met mijn mentrix aan, en die zij toen 'Ik vind dat Esther gelijk heeft, want je hebt gewoon ook een rotuitstraling"
    HAHA, okay, dat kind is echt vriendloos dit jaar.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Balloonatic schreef:
    (...)
    Noouu, er zit zo'n kind in mijn klas, die vroeger een van mijn beste vriendin was. Maar toen ging ze iedereen tegen mij opstoken en ik ging echt 2 maanden door een hel ofzo, zo zie je maar wie je echte vrienden zijn.
    Maar ze zit nogsteeds bij mij in de klas, en vorig jaar was ze emo.
    Nja, ze komt dus áltijd te laat. En toen ging zo'n meisje haar daarover vragen en toen had ze echt zo'n kutsmoes als antwoord en toen zei ik dat ze zichzelf moest gaan snijden en toen moest ze janken.
    En toen moest ik een gesprek met mijn mentrix aan, en die zij toen 'Ik vind dat Esther gelijk heeft, want je hebt gewoon ook een rotuitstraling"
    HAHA, okay, dat kind is echt vriendloos dit jaar.
    HAHAHAHAHAHAHHAHAHAA jou mentrix is geniaal :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Maar dat van dat snijden vind ik een beetje te:X


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Je moet trouwens ook nooit collecteren hier bij mij in de buurt..


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Referee schreef:
    Maar dat van dat snijden vind ik een beetje te:X

    Wat zij vorig jaar wel deed dan?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Tuilla schreef:
    Je moet trouwens ook nooit collecteren hier bij mij in de buurt..


    Dan kom ik even langs HAHA


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Balloonatic schreef:
    (...)
    Wat zij vorig jaar wel deed dan?


    Persoonlijk vind ik het een kut opmerking. Ik geef je wel gelijk, daar niet van maar toch ik zou niet willen dat dat tegen mij gezegd zou worden.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Referee schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik het een kut opmerking. Ik geef je wel gelijk, daar niet van maar toch ik zou niet willen dat dat tegen mij gezegd zou worden.

    Dat is zo, maar zij maakt het er wel zelf naar. Jij niet.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Balloonatic schreef:
    (...)
    Dat is zo, maar zij maakt het er wel zelf naar. Jij niet.


    Nee dat begrijp ik.
    Maar een emo hoeft zich niet te snijden, en iemand die snijd is niet altijd een emo.
    En nouja, dat snijden raakt mij nogal, al heeft zij het op zich wel verdiend.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Referee schreef:
    (...)

    Nee dat begrijp ik.
    Maar een emo hoeft zich niet te snijden, en iemand die snijd is niet altijd een emo.
    En nouja, dat snijden raakt mij nogal, al heeft zij het op zich wel verdiend.

    Ze heeft zichzelf gesneden men, en ik ging me daar vroeger zorgen over maken ja. Ik mag nu nogal als een bitch klinken, maar ze moet echt niet meer zo stoer doen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind



    Het WAG lied voor al onze voeties! _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Beckham schreef:
    (...)

    Dan kom ik even langs HAHA
    Nee echt, ik ging met Rose mee collecteren voor weet ik veel wat. Maar er zijn dus blijkbaar hier in de buurt ook van die kinderen die collecteren, alleen het geld dan zelf houden. En dat is dus zo strafbaar. Dus wij lopen daar over straat. En dan zijn Rose en ik al best wel brutaal. Komt er een politieauto. Ik: 'Wtf?' Die politie stapt uit. Die kerel: 'JA, TEGEN DE AUTO AAN STAAN EN BENEN WIJD' Pakt hij me zo aan de arm. Ik: 'Wat doe je?' Hij: 'Ja stil!' Voelt die man bij de plek waar je broekzakken hoort te zitten, bij Rose dan, want ik had een jurkje aan. Die man: 'Ja wat zit daar?' Rose: 'Mijn fietssleutel, pas maar op, heel dodelijk' Die man: 'Ja niet zo brutaal doen! Hoeveel verdienen jullie per uur?' Ik: 'Wat verdient u per uur?' Hij: 'Dat gaat jullie niks aan' Ik: 'Dan gaat dat van ons u ook niet aan' Hij: 'Stil! Wat zit er in die tas?' Ik: 'Mascara, oogpotlood, mijn mobiel, lipgloss, nagellak, zakdoekjes, geld, legitimatie' Hij: 'Oke, wat zit er daar?', vraagt hij zo aan Rose. 'Mijn portomonee' Hij: 'Wat zit er in die portomonee?' Rose: 'Een legitimatie' Hij: 'Wat nog meer?' Rose: 'Verder niks, is het verplicht meer dan een legitimatie mee te hebben of zo?' En echt, toen moesten we zo'n kaartje laten zien dat wij wel van het goede doel waren, konden we weer gaan, dan denk ik: Waarom vroeg je dat niet meteen...


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Balloonatic schreef:
    (...)
    Ze heeft zichzelf gesneden men, en ik ging me daar vroeger zorgen over maken ja. Ik mag nu nogal als een bitch klinken, maar ze moet echt niet meer zo stoer doen.


    Tsja..
    Maar ja, ik bemoei me er maar niet te veel mee. Ik weet niet wat er allemaal tussen jullie is gebeurd, dus ik heb makkelijk praten (:

    Alleen pas wel op met de dingen die je allemaal zegt he. Voor je het weet wordt het tegen je gebruikt.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.