• Ik zat net even na te denken over mijn ex crushes, en toen kwam ik bij de naam van mijn grootste crush. Ik zat even na te denken over hem, en wat als ik nou met hem had? Wat als..En waarom ik dat denk is omdat hij dus iemand heeft vermoord, vandaar. Ik heb er een heel raar gevoel bij als ik over hem nadenk. Brrr ik krijg er kippenvel van. Hij heeft een jongen neergestoken omdat hij hem verkeerd verstond, en hij was nogal bezopen toen het gebeurde. Die jongen -mijn ex crush- heeft ook bij mij in de klas gezeten. En ik kende hem, niet echt dat ik close was met hem maar ik wist wie hij was en we kwamen elkaar ook wel vaak tegen. Hebben ook nog wel gepraat enzo.. A gatsie.. brr ...

    Iemand ook wel eens zoiets gehad of nou ja.. als je over een ex crush nadenkt?


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Dat is echt raar om over na te denken, in jou geval dan.

    En nee ik heb dat niet als ik over een ex crush nadenk (bloos)


    -

    Nou de mensen waar ik mee om ga, die vermoorden geen mensen o.o
    Maargoed, ik denk ook soms wel aan dingen zoals 'wat nu, als ik met hem zou hebben gehad' of 'wat nou, als ik juist níet met hem zou hebben gehad'. Maarja, dat is fantasie en geen werkelijkheid (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nah, wel over mijn ex; wat als ik nog met hem had?
    Daar heb ik dan wel het perfecte antwoord op trouwens; dan had ik het keihard uitgemaakt. Stalker dat 't was..
    Maargoed dat je dus niet met die ex crush hebt nu! (:


    Opgeven is geen optie.

    Birthday schreef:
    Nah, wel over mijn ex; wat als ik nog met hem had?
    Daar heb ik dan wel het perfecte antwoord op trouwens; dan had ik het keihard uitgemaakt. Stalker dat 't was..
    Maargoed dat je dus niet met die ex crush hebt nu! (:

    Ja zo denk ik er ook over.. Moet er niet aan denken ...Maar nah..nahja


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Vorig jaar dacht ik over een jongen "wat als hij mijn vriendje zou zijn" en nu, één jaar later is hij mijn vriendje (-:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Oei! Dat lijkt me inderdaad erg eng!
    Ik hoop dat je er snel overheen komt.(flower)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    FlowerRain schreef:
    Oei! Dat lijkt me inderdaad erg eng!
    Ik hoop dat je er snel overheen komt.(flower)

    Ja ..
    Ik ben er al lang overheen zeg maar heb ook een geweldige vriend maar het is even een momentje, gewoon dat ik diep in gedachte zit en dan komen al die dingen weer naar boven, gewoon alles.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    To be honest: ik ben niet echt het soort meisje dat crushes heeft. Ik zie dat altijd als een soort verliefdheid waarbij je diegene van een afstandje bewondert. Dus nee dat heb ik nooit :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee, als ik verliefd ben kom ik daar niet snel vanaf, dus die persoon blijft mijn 'god' zelfs al heeft hij/zij iemand vermoord.

    Geen last van, gelukkig


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is best wel eh, ziek ;o En behoorlijk klote trouwens.

    En niet op die manier, maar ja soms denk ik wel eens terug aan mijn ex-en/ex-crushes. Maar over het algemeen wil ik daar niet graag aan terugdenken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je vriendje zit hier op Q, dit topic is dan toch echt wel heel riskant, hé? :x
    Of niet?
    Haha, en wow, een moordenaar als ex-crush... da's bijna hetzelfde als verliefd zijn op Charlie Manson x'd.
    Just kidding, flauwe humor.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Je vriendje zit hier op Q, dit topic is dan toch echt wel heel riskant, hé? :x
    Of niet?
    Haha, en wow, een moordenaar als ex-crush... da's bijna hetzelfde als verliefd zijn op Charlie Manson x'd.
    Just kidding, flauwe humor.

    Yes I know, nee hoor xD Hij weet het wel van die jongen
    Flaauwwwww, is echt niet leuk hoor, hij zit nu in de bak.
    Good for him :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland schreef:
    (...)
    Yes I know, nee hoor xD Hij weet het wel van die jongen
    Flaauwwwww, is echt niet leuk hoor, hij zit nu in de bak.
    Good for him :')

    Je hebt mensen hé...

    Wat me nu opvalt is dat we hier Nederlands praten en in je gastenboek Engels.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Je hebt mensen hé...

    Wat me nu opvalt is dat we hier Nederlands praten en in je gastenboek Engels.

    Achjah..LOL Idk how that happens? Engels is gewoon beter punt :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!