• gister vertelde me moeder dat een kind bij haar op school uit groep 1/2 een brand wond had op gelopen omdat ze een laptop op haar schoot had.

    ik vind het natuurlijk heel zielig voor dat kind maar wat doet een kind van 5/6 jaar achter een laptop?

    Maar opsich.. als een laptop te heet word, dan valt hij toch vanzelf uit ? o-O althans bij de mijne wel


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rickjuh schreef:
    Nee hoor, laptops kunnen heel gemakkelijk brandwonden veroorzaken, na 30 min al op je schoot kunnen deze erge brandwonden veroorzaken.
    Laptops halen hun lucht namelijk van onder de laptop vandaan, en blazen het er meestal aan de zijkant of achterkant er weer uit. Als 1 van deze 2 geblokkeerd word, en je hebt de laptop op je schoot, krijg je gemakkelijk brandwonden. En een kind heeft een nog gevoeliger huidje, dus die zal ze nog makkelijker krijgen.


    Echt? Dat wist ik niet. o.0
    Weer wat bijgeleerd. :Y)
    Maar ik vraag me inderdaad wel af wat dat kind met een laptop doet. Toen ik zo oud was wist ik waarschijnlijk niet eens dat dat bestond, en men had mij dat zeker niet moeten toevertrouwen, want dan had ik de laptop zeker en vast laten vallen. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ey, ik hoorde een kind van 4 jaar op straat een oudere man uitschelden voor alles en nog wat, dus jah. Tegenwoordig is dat niet meer raar, en hebben de kleinste kids al een bb of Iphone en alles. <---Dat vind ik ook raar.!

    Fellatio schreef:
    Maar opsich.. als een laptop te heet word, dan valt hij toch vanzelf uit ? o-O althans bij de mijne wel


    Jup, maar dat is bij ongeveer 80 a 120 graden, en dan kan je al serieuze brandwonden hebben.
    Een laptop kan bij de kleinste blokkering in no-time naar 90 graden gaan. Omdat het allemaal zo compact is.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Jup, maar dat is bij ongeveer 80 a 120 graden, en dan kan je al serieuze brandwonden hebben.
    Een laptop kan bij de kleinste blokkering in no-time naar 90 graden gaan. Omdat het allemaal zo compact is.


    Ow ok (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wishful schreef:
    (...)

    Echt? Dat wist ik niet. o.0
    Weer wat bijgeleerd. :Y)
    Maar ik vraag me inderdaad wel af wat dat kind met een laptop doet. Toen ik zo oud was wist ik waarschijnlijk niet eens dat dat bestond, en men had mij dat zeker niet moeten toevertrouwen, want dan had ik de laptop zeker en vast laten vallen. (krul)

    Toen ik zo oud was (6 jaar) mocht ik van mama altijd achter de PC om op www.barbie.nl en www.barbie.com te gaan (nerd)

    Inanimate schreef:
    Tegenwoordig is dat allemaal al normaal geworden (:


    Sometimes Things Are So Cute It Makes You Cry...

    Depulso schreef:
    Ja idd een brandwon van een laptop,heel raar hoor :o


    Mwa, het is perfect mogelijk hoor. Ik had zelfs eens een laptop op mijn blote schoot en na een half uur wilde ik 'm eraf halen, maar mijn benen plakten er letterlijk aan en je hoorde zo'n scheurig geluid toen die ervan ging, en dan nog eens het feit dat kinderen van 5/6 jaar nog een dunner huidje hebben (:

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Toen ik zo oud was (6 jaar) mocht ik van mama altijd achter de PC om op www.barbie.nl en www.barbie.com te gaan (nerd)


    Ik om te tekenen op Paint, haha

    Elizabethic schreef:
    (...)

    Mwa, het is perfect mogelijk hoor. Ik had zelfs eens een laptop op mijn blote schoot en na een half uur wilde ik 'm eraf halen, maar mijn benen plakten er letterlijk aan en je hoorde zo'n scheurig geluid toen die ervan ging, en dan nog eens het feit dat kinderen van 5/6 jaar nog een dunner huidje hebben (:


    Ieuwww dat klinkt gooorrr


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ieuwww dat klinkt gooorrr


    Dat was het ook hahaha

    Elizabethic schreef:
    (...)

    Dat was het ook hahaha


    Lekker, been vel aan je laptop ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Assassin schreef:
    Spelletjes spelen? Films kijken?

    Een brandwond van een laptop... Ik denk toch dat er iets anders is gebeurd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Lekker, been vel aan je laptop ;P


    Haha ieuwwww

    Elizabethic schreef:
    (...)

    Ik om te tekenen op Paint, haha

    Ik soms, op mijn 8e had ik een super ouderwetse computer op mijn kamer, zonder internet, daar tekende ik ook altijd op met paint :'3