• Members of the WAG-gang

    Maestro - Lynn - WAG van Xavi.
    Nerazzurri - Kim - WAG van Fernando Torres.
    Referee - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Tuilla - Elena - WAG van David Villa.
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    B0JAN - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Balloonatic - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Recession - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.



    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nerazzurri schreef:
    Opleidingen die me intereseren:

    MBO
    MBO Doktersassistent
    MBO Tandartsassistent
    MBO Verpleegkunde
    MBO Juridisch medewerker openbaar bestuur
    Mhbo Journalistiek en Communicatie

    HBO
    HBO Lerarenopleiding Geschiedenis
    HBO Lerarenopleiding Engels
    HBO Vertaler Engels
    HBO Vertaler Spaans
    HBO Vertaler Duits
    HBO Mondhygiëniste
    HBO Diëtiste
    HBO Hartfunctielaborant


    UNI
    Politicologie


    ________
    Ik heb ze niet op volgorde staan.

    Journalistiek lijkt me echt wat voor jou, geen idee waarom HAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Azza schreef:
    Een vriend van mij kon ook naar HAVO met VMBO K? Alleen hij schoot er niets mee op, omdat hij kok wordt. Maar dat is dan echt kut-,-

    Want ik heb echt al heel lang geen Duits mee gehad en Economie en zo. Want zit in de Sector van Zorg en Welzijn (wat ik haat, ik heb vorig jaar de verkeerde keuze gemaakt)

    Azza schreef:
    (...)

    Ik ook niet. Het is lelijk en het stinkt.

    Inderdaad. Waarom zou je als buitenlander op vakantie naar Nederland toegaan? Dat kan ik me echt niet voorstellen hoor.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik wil in Nederland blijven, ik raak al in de stres als ik zie hoe de zorg en ziekenhuizen in sommige andere landen zijn. Daarbij vind ik NL wel goed zo, tenminste, als het zo blijft.

    Ik vind dat er plus- en minpunten aan Nederland zitten.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nerazzurri schreef:
    (...)
    Want ik heb echt al heel lang geen Duits mee gehad en Economie en zo. Want zit in de Sector van Zorg en Welzijn (wat ik haat, ik heb vorig jaar de verkeerde keuze gemaakt)


    Oh, ik weet zijn vakken niet. Maar hij had wel economie, ik gaf hem bijles, haha (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tuilla schreef:
    Journalistiek lijkt me echt wat voor jou, geen idee waarom HAHA

    Ah, haha. Dankje, heel veel mensen zeggen dat, echt heel veel mensen. Ik wil Royalty journalist worden dan of politiek journalist. Maar dat gaat echt niet lukken, ze vragen namelijk VMBO TL en goed op het gebied van Economie.

    Balloonatic schreef:
    (...)
    Inderdaad. Waarom zou je als buitenlander op vakantie naar Nederland toegaan? Dat kan ik me echt niet voorstellen hoor.


    Dat snap ik ook niet.

    @Kim
    Ik ga waarschijnlijk naar Engeland, en daar is de zorg net zo goed als hier (
    :


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nerazzurri schreef:
    (...)
    Ah, haha. Dankje, heel veel mensen zeggen dat, echt heel veel mensen. Ik wil Royalty journalist worden dan of politiek journalist. Maar dat gaat echt niet lukken, ze vragen namelijk VMBO TL en goed op het gebied van Economie.


    Doe iets MBO, doe dan een LOI studie economie en ga dan die opleiding doen. Want het lijkt me wel iets voor jou, ja (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Azza schreef:
    Doe iets MBO, doe dan een LOI studie economie en ga dan die opleiding doen. Want het lijkt me wel iets voor jou, ja (:

    Hm, maar dat is al een MBO opleiding hé.

    Nerazzurri schreef:
    (...)
    Hm, maar dat is al een MBO opleiding hé.


    Oh, kun je dan niet VMBO T gaan doen?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Azza schreef:
    Oh, kun je dan niet VMBO T gaan doen?

    Nee, niet meer. Had jaar geleden die keus, toen zeiden ze dat dat mijn niveau was, maar ik was veel te bang dat het te hoog was, dus koos VMBO K. Alleen ik verveel me echt dood, ik heb me werk voor een paar uur al binnen een paar seconden af. En als ik nu nog TL zou willen doen, zou ik echt een heleboel jaren moeten herkansen en dat soort zooi.

    Ik ga weer even leren, ik doe de pc uit, daarna moet ik trainen, dus tot morgen! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nerazzurri schreef:
    (...)
    Nee, niet meer. Had jaar geleden die keus, toen zeiden ze dat dat mijn niveau was, maar ik was veel te bang dat het te hoog was, dus koos VMBO K. Alleen ik verveel me echt dood, ik heb me werk voor een paar uur al binnen een paar seconden af. En als ik nu nog TL zou willen doen, zou ik echt een heleboel jaren moeten herkansen en dat soort zooi.


    Oh, maar als het echt wilt, misschien moet je er dan gewoon voor gaan?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tot morgen Elena (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.