• Tijdens de ortho, HAHA.
    Ik zat zo te wachten, en opeens kwam er een jongen binnenlopen die voor mij ging zitten. Ik vond hem echt meteen een schatje, echt ik kon mijn ogen niet van hem afblijven.
    Hij deed mij een beetje denken aan Alex Pettifyer (of hoe the fuck heet die gast) en ik was meteen verkocht.
    Hij deed een spelletje op z'n telefoon of zo haha, en het was heel schattig want als iets hem niet lukte zei ie in zichzelf: 'Ahhh kut.'
    Of zo. En hij had hele mooie armen & handen. Ja, dat is weer zoiets waar ik naar kijk.. (':
    En toen werd ik geroepen, en even later werd ook 'Douwe' omgeroepen. Dus ik dacht, misschien is dat hem? En jaaaahoor, ik zag vanuit mijn ooghoek z'n groene vest. :Y)
    Haha, wie heeft dit ook wel eens gehad?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, maar ik was niet meteen verliefd of zo.

    ikke XD


    Some angels have no wings.

    Haha ik las dat net al :Y)

    En zo vaak hihi.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Supposed schreef:
    Ja, maar ik was niet meteen verliefd of zo.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    In de bus haha$
    En toen zag ik hem met een feest, en later weer in de bus.
    Maar mijn liefde is heel snel voorbij bij dingen. hehe$


    Alleen maar tranen van geluk

    Vandaag bij de AH. Er werkt daar echt een hele knappe jongen, tenminsten een hele mooie jongen. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zoek hem op op hyves :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Oh jaa. Tijdens mijn werk, bij de dokter zie ik ze nooit ;-; Want ik zit altijd bij of piepjonge mensen of stikoude mensen. ><


    SLOAN.

    Nou, weet je, ik was een keer op vakantie en toen waren we in een museum en toen was er een tweelig, die beide sprekend op Alex Pettyfer leken. Het was echt niet normaal, joh, omg. :9~ Haha, ik val ook altijd op rare plekken op mensen. :')


    wth.

    Quixotic schreef:
    Nou, weet je, ik was een keer op vakantie en toen waren we in een museum en toen was er een tweelig, die beide sprekend op Alex Pettyfer leken. Het was echt niet normaal, joh, omg. :9~ Haha, ik val ook altijd op rare plekken op mensen. :')

    Oh my goddd, twee zelfs ghehe!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jawel. Niet bij de ortho, maar wel 'gewoon' (:


    Felix

    Een meisje uit mijn hockeyteam heeft een vriendje die net op Alex Pettyfer lijkt, maar die heet Willem. ;3 Haha ik heb dat altijd op vakantie!


    It's time to be happy again.

    HARRYHARRY schreef:
    (...)
    Oh my goddd, twee zelfs ghehe!


    Ja, en ik ging ze stiekem stalken, lol. :')


    wth.

    Valley schreef:
    Zoek hem op op hyves :Y)

    Hahahaha, dit klinkt echt heel erg schattig. :'D
    Zo heb ik dat eigenlijk nog nooit echt gehad. Wel dat ik dacht: 'hmhmh, wat een lekker ding' maar daar bleef het dan ook altijd bij. :Y)