• Want ik vier mijn Quizlet lidmaatschap jubileum *O* Precies om 15:02 uur op 25 september 2007 maakte ik mijn account aan. Volgens mijn computer is het nu 15:02 uur. 9 jaar alweer ;o

    Dus... Oreo taart voor iedereen!:



    Het begon allemaal toen ik op 12 jarige leeftijd op Quizlet kwam om Tokio Hotel quizzen te maken en verhalen te lezen. De oudste foto die ik terug kan vinden is van toen ik 15 was, toen zat ik hier 2,5 - 3 jaar. Ik denk dat ik daarvoor nog niet zo bezig was met foto's, en mobiele telefoons met camera's waren er ook nog niet x).

    15 jaar, 3 jaar op Q



    En inmiddels zijn we 9 jaar verder sinds ik deze geweldige website ontdekte!

    22 jaar, 9 jaar op Q



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Hoeveel jaar zijn jullie hier al lid?

    10.5% (4 stemmen)
     
    Minder dan 2 jaar

    7.9% (3 stemmen)
     
    2 of 3 jaar

    36.8% (14 stemmen)
     
    4 of 5 jaar

    18.4% (7 stemmen)
     
    6 of 7 jaar

    23.7% (9 stemmen)
     
    8 of 9 jaar

    2.6% (1 stem)
     
    10 jaar of meer

    Wat lang! Gefeliciteerd! *O*
    Over een paar weken zit ik op de 6.

    Wauw, negen jaar is echt lang. Gefeliciteerd! Schattige foto's, trouwens (:
    Ik zit al vijf jaar op Quizlet.


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd Emma!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd Emma!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Van harte gefeliciteerd! Je was, bent en blijft schattig (in ieder geval op foto's, hoewel je in het echt ook behoorlijk schattig bent). Negen jaar alweer, bijna gewoon 10 jaar op Q. Dat is heel lang als ik er zo over nadenk, fijn dat je er nog steeds bent en zoveel voor Q doet.

    Dit jaar ben ik vergeten om mijn jubileum te vieren, dus dan maak ik er volgend jaar gewoon een groot feestje van.


    Physics is awesome

    Super gefeliciteerd, Emma!
    Ik zit hier in januari vier jaar. Het is ook al een tijdje geleden, maar nog lang niet zó lang, haha. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kelmeckis schreef:
    Van harte gefeliciteerd! Je was, bent en blijft schattig (in ieder geval op foto's, hoewel je in het echt ook behoorlijk schattig bent). Negen jaar alweer, bijna gewoon 10 jaar op Q. Dat is heel lang als ik er zo over nadenk, fijn dat je er nog steeds bent en zoveel voor Q doet.

    Dit jaar ben ik vergeten om mijn jubileum te vieren, dus dan maak ik er volgend jaar gewoon een groot feestje van.


    ahh, dankjewel voor het compliment =3
    Ik zie er nu ook jonger uit dan ik ben, blijkbaar. Afgelopen jaar werd ik door meerdere mensen 15 geschat. Maar ik zie er nu toch niet meer precies uit zoals op die eerste foto? x)

    Ja over een jaar kom ik hier vast ook nog wel ^^

    Wauw, gefeliciteerd! Je zag er zo schattig uit! c:


    What would Emma do?

    Krull schreef:
    (...)

    ahh, dankjewel voor het compliment =3
    Ik zie er nu ook jonger uit dan ik ben, blijkbaar. Afgelopen jaar werd ik door meerdere mensen 15 geschat. Maar ik zie er nu toch niet meer precies uit zoals op die eerste foto? x)

    Ja over een jaar kom ik hier vast ook nog wel ^^


    Graag gedaan. Grappig dat meestal mensen het een compliment vinden als ik ze gewoon de waarheid vertel.
    Dat kan ik wel begrijpen, je ziet er ook jong uit. Maar ik denk niet dat ik je op 15 had geschat, eerder een jaar of 17/18. Nee, je ziet er nu anders uit hoewel ik je op de eerste foto wel kan herkennen.

    Dan gaan we je 10-jarige jubileum vieren en vieren wij een heel groot feest.


    Physics is awesome

    Gefeliciteeeeeeeeerd!


    The soul needs autumn.

    Gefeliciteerd!
    Negen jaar is erg lang (toen kwam ik er achter dat ik zelf ook al 8 jaar lid ben)

    Anyhow superleuk, en dat je (hopelijk ) ook nog plezier hier heb dat je de 10 jaar kan vieren!(yeah)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zit 8, bijna 9, jaar op Quizlet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Congratz! *eet oreo taart*
    10 years and counting. :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dreadful schreef:
    Congratz! *eet oreo taart*
    10 years and counting. :Y)

    Dat zullen niet veel mensen je na kunnen zetten ;o In 2007 kwam t zo'n beetje opgang, door Tokio Hotel i guess.

    Yaaaay gefeliciteerd! *O*
    Ik zwerf hier sinds donderdag alweer 5 jaar :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer