• Na een hele discussie met mijn vriendinnen - ik noem geen namen - wou ik toch even weten; Wie vinden jullie beter in gezelschap enzo? Met wie kunnen jullie beter omgaan, of wie denk je. Turken of Marokkanen?


    We accept the love we think we deserve.

    MrsChartered schreef:
    (...)
    oke, weetje wat: Je mag denken wat je wil, -ook over je eigen volk, dat moeit me ook totaal niet meer- Maar zeg dan niet 'Ze zijn 1 pot nat', want daarmee beledig je mensen, die misschien juist heel vriendelijk kunnen zijn...Einde Discussie, alsjeblieft. -En ik vind niet dat ik te aanvallend op je af kwam ofzo-
    Ow sorry hoor sla me niet omdat ik mijn mening gaf. Ja ik zie ze allemaal als het zelfde sow wat gaat jou dat aan. Alsof het zo beledigend is klaar lekker ze zijn allemaal 1 pot nat,, als ik dat wil zeggen zeg ik dat aangezien het MIJN mening is. Ow sorry dat ik je kwetste ahahah

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Dus het interresseerd je geen flikker, dat ze mensen beledigt. Het interresseerd je alleen dat ze jouw "volk"beledigt. Kijk, dat is egoïsme :Y)

    Omdat ze enkel haar mening geeft, en jouw mening mij niet aan staat. Ja, ze is mijn vriendin, maar evengoed zeg ik op mijn beurt tegen vrienden dat ze even hun bekken dicht moeten houden, zoals ik nu bij jou doe :'D
    Laat haar gek ik mag niks verkeerds zeggen is mijn freaking mening en daar blijf ik bij.

    Maakt me eigenlijk niet zoveel uit?
    Ligt aan het karakter denk ik?
    Ik heb niet zoveel ervaring.

    Positive schreef:
    (...)MIJN MENING.

    Oke, jij denkt zo, dat mag ook! Iedereen is vrij om te denken wat hij/zij wil! Maar mijn punt is: Maak geen uitspraak over een hele groep mensen, Die je niet eens kent!
    Stel iemand deed erg racistisch (bijv. Geert Wilders) Dan zeg je toch ook niet zomaar: Ja het is zijn mening?


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik maak geen onderscheid daarin. Je kan niet voor een hele groep spreken: Die wel, die niet. Kinderachtiger kan gewoon niet.

    Je kan toch ook niet zeggen: Wie vindt je liever, Nederlanders of Belgen?
    Ken jij alle belgen? Ken jij alle Nederlanders?

    Nee, dus dan mag je daar ook geen mening over geven.


    Here & Now


    I live for the applause, you will die for it.

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Oke, jij denkt zo, dat mag ook! Iedereen is vrij om te denken wat hij/zij wil! Maar mijn punt is: Maak geen uitspraak over een hele groep mensen, Die je niet eens kent!
    Stel iemand deed erg racistisch (bijv. Geert Wilders) Dan zeg je toch ook niet zomaar: Ja het is zijn mening?

    Is dit een vrij land: Ja
    Mag je zeggen wat je te zeggen hebt, zonder dat je iemand écht uitscheld: Ja
    Heb jij het recht andermans mening af te kraken: Nee
    Zijn je argumenten redelijk: Nee
    Denk je na voordat je iets zegt/typt: Nee
    En dat is míjn mening :Y)

    Positive schreef:
    (...)Laat haar gek ik mag niks verkeerds zeggen is mijn freaking mening en daar blijf ik bij.

    You go girl! :9~
    -Oké dat klonk ouderwets :'D-

    Één van mijn beste vriendinnen is een Turk, dus dan ga ik voor Turken, ik ken namelijk geen Marokkanen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Oke, jij denkt zo, dat mag ook! Iedereen is vrij om te denken wat hij/zij wil! Maar mijn punt is: Maak geen uitspraak over een hele groep mensen, Die je niet eens kent!
    Stel iemand deed erg racistisch (bijv. Geert Wilders) Dan zeg je toch ook niet zomaar: Ja het is zijn mening?
    POEP POEHOEEEPP WEETJE WAT POEP IS? Jonge is mijn mening klaar aangezien het jou niet boeit he moet je er ook niks van zeggen doeg ik ben weg Ja ik raak boos door jou serieus

    Ow en kom niet gelijk zeiken in mijn gastenboek

    Hou jullie een beetje in, alsjeblieft. Dit is sowieso al geen leuk onderwerp om over te ruzieën.

    Als het toch nog dreigt uit te lopen komt er jammer genoeg een slotje op.


    Let the Night embrace you

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Dus het interresseerd je geen flikker, dat ze mensen beledigt. Het interresseerd je alleen dat ze jouw "volk"beledigt. Kijk, dat is egoïsme :Y)

    Omdat ze enkel haar mening geeft, en jouw mening mij niet aan staat. Ja, ze is mijn vriendin, maar evengoed zeg ik op mijn beurt tegen vrienden dat ze even hun bekken dicht moeten houden, zoals ik nu bij jou doe :'D

    1. Volgens mij zou het jou ook geen flikker schelen als ze het bijv. over Zwitsers hadden.
    2. Ik vind mezelf geen egoist omdat ik niet zo een reactie zou plaatsen als het over een ander land ging. (want ik hoef het niet erg te vinden, dat is dan mijn mening!)Zij heeft ook een mening, maar ga dan niet zulke reacties plaatsen. Plaats dan helemaal geen reactie!
    3.Je probeert mij af te kraken omdat zij toevalig jouw vriendin is.
    4. Ik heb geen bek! Dan is het ook niet mogelijk om hem dicht te houden!


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Positive schreef:
    Ow en kom niet gelijk zeiken in mijn gastenboek

    Ik ben niet o iemand die in andermans gastenboek gaat kladderen over zulke domme dingen!


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Geen van beide.
    Die mensen moeten mij niet en ik hen dan ook niet.

    Ik ben een seut in hun ogen! Een makkelijk doelwit!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.