• Nou oke, ik ben gisteren de pil vergeten en woensdag begint mijn stopweek. Maar in mijn bijsluiter staat alles zó wazig aangegeven dus ik vraag het hier maar even. Ik ben dus mijn pil vergeten maar in heb twee maanden doorgeslikt, dan kan het toch niks kwaad als ik tot dinsdag doorslik en dan gewoon een stopweek heb? Of wel? Ik weet het echt niet .__.


    your eyes are like stars in the night.

    Je kan gewoon doorslikken tot je stopweek, kan geen kwaad. 1 pil vergeten is eigenlijk nooit erg.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je kan gewoon doorslikken tot je stopweek, kan geen kwaad. 1 pil vergeten is eigenlijk nooit erg.


    Vaak staat ook aangegeven dat je hem dan gewoon de volgende dag ook moet nemen. Dan heb je er twee op een dag, maar dat ligt aan welke je hebt.


    Happy Birthday my Potter!

    Assassin schreef:
    Je kan gewoon doorslikken tot je stopweek, kan geen kwaad. 1 pil vergeten is eigenlijk nooit erg.

    Nee oke, maar overal op internet staat dat ik dan gelijk wéér moet doorslikken of nu al moet stoppen maar dat zoek ik niet. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Assassin schreef:
    Je kan gewoon doorslikken tot je stopweek, kan geen kwaad. 1 pil vergeten is eigenlijk nooit erg.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nee oke, maar overal op internet staat dat ik dan gelijk wéér moet doorslikken of nu al moet stoppen maar dat zoek ik niet. (':


    Dat is best onzin wat er op internet staat haha. Als je 1 pil vergeet moet je hem gewoon alsnog innemen en verder gaan met je strip.


    Your make-up is terrible

    Soms vergeet ik het soms.. Dan slik ik er gewoon dan twee xD


    What is youre favo scary movie?

    Dus ik moet gewoon deze strip afmaken, een stopweek nemen, en dan kan het niks kwaad?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Dus ik moet gewoon deze strip afmaken, een stopweek nemen, en dan kan het niks kwaad?


    Inderdaad. :Y)
    Het duurt namelijk ongeveer 10 dagen voor de eierstokken 'wakker' worden uit de slaap waarin de pil zich houd en een nieuwe eiersprong gaat voorbereiden. Maar ondertussen zitten er al eitjes in verschillende fases in de eierstokken, dus als je 2 dagen lang de pil vergeet kan het al zijn dat een van die eitjes al ver genoeg is en loslaat om bevrucht te worden, maar die kans is al erg klein. Bij 1 dag kan het nog niet in ieder geval.


    Your make-up is terrible

    In mijn bijsluiter staat, dat als je hem binnen 12 uur nadat je hem oorspronkelijk neemt (stel je slikt elke dag om 10 uur 's avonds, en je komt er om 8 uur de volgende ochtend achter dat je hem bent vergeten, dan kan je hem nog innemen zonder gevolgen) en na die 12 uur, moet je in de 3e week óf meteen stoppen, of doorslikken en dan zonder stopweek beginnen met de volgende strip.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik kan hem altijd nog binnen 12 uur innemen maar ik weet niet wat voor pil jij hebt dus ik zou het niet weten :x


    -

    BEL0VED schreef:
    In mijn bijsluiter staat, dat als je hem binnen 12 uur nadat je hem oorspronkelijk neemt (stel je slikt elke dag om 10 uur 's avonds, en je komt er om 8 uur de volgende ochtend achter dat je hem bent vergeten, dan kan je hem nog innemen zonder gevolgen) en na die 12 uur, moet je in de 3e week óf meteen stoppen, of doorslikken en dan zonder stopweek beginnen met de volgende strip.


    Dat is eigenlijk helemaal niet nodig. Ze zetten het er wel in zodat de kans op zwangerschap het kleinst is, maar als je hem 1 dag vergeet is er eigenlijk geen kans dat je zwanger kunt worden.


    Your make-up is terrible

    ShaunDiviney schreef:
    Ik kan hem altijd nog binnen 12 uur innemen maar ik weet niet wat voor pil jij hebt dus ik zou het niet weten :x

    Ik was later dan 12 uur. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik was later dan 12 uur. (':
    Dan ben je niet meer veilig.


    Get outta my head!

    Je kunt gewoon doorslikken, neem je er gewoon 2 op één dag. Alleen als je van plan bent seks te gaan hebben zou ik wel even oppassen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.