• Het is een heel lang verhaal maar het komt erop neer dat.
    Een jongen op mij was en ik op hem. Het ging geweldig tussen ons maar daarna ging het dus mis. Hij had mij laten zitten en in de steek gelaten. Nu een maand later, 10 mei heeft hij een bericht gestuurdt en zei tegen mij dat het hem heel erg speet wat hij gedaan heeft. Hij zei ook nog dat hij nog steeds gevoelens voor mij heeft.
    Dus mijn vraag is: Wat moet ik Doen?
    Want ik weet echt niet of ik hem nog leuk vindt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Je weet het als je iemand leuk vind,. Als je hem kunt vergeven én je vind hem nog leuk, én je wilt hem een tweede kans geven, dan kun je het proberen, maar ik zou er niet teveel van verwachten, hij heeft je al eerder laten zitten x'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    De enige die dat kan beslissen ben jezelf, heb je er nog een goed gevoel bij dan moet je er zeker voor gaan. Maar onthoudt wel dat hij je heeft laten zitten, dus voel je je er daar niet fijn bij, gewoon laten zitten.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 18:39 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat beslis maar 1 iemand en dat ben jijzelf.
    Is het wel waard om hem een 2de kans te geven?
    Zie je hem echt nog zitten of twijfel je er aan?
    Als je antwoord bij die 2 vragen 2keer ja is dan kan je hem een 2de kans geven


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ik zie hem nog echt wel zitten maar ik twijfel heel erg. Ik ben gewoon bang dat hij het nog een keer zal doen. :(
    Bedankt voor jullie reacties. En als er andere mensen zijn die iets willen zeggen, dan lees ik jullie reacties maar al te graag :)


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb hetzelfde gehad, maar bij mij ligt het anders. Whole other story
    Als je nog wat voor hem voelt zou ik er gewoon voor gaan, maar wel tegen hem zeggen dat dit zijn laatste kans is.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    In zo'n geval zou ik zeggen: bewijs dat maar eens. Laat die jongen maar zwoegen om jouw vertrouwen terug te krijgen. Een gemakkelijke manier om erachter te komen waar hij toe bereid is om jou weer terug te krijgen.


    No growth of the heart is ever a waste