• Zachtjes zong ze mee met een liedje op haar Ipod. De tranen stoomden over haar wangen.
    “If roses are meant to be red and violets to be blue. Then why isn’t my heart, meant for you.”
    Ze zong elke zin met gevoel, en een tijdje kon ze amper ademhalen door de tranen die haar keel toeknepen.

    |||| ||||
    of?

    Zachtjes zong ik mee met een liedje op mijn Ipod. De tranen stroomden over mijn wangen
    “If roses are meant to be red and violets to be blue. Then why isn’t my heart, meant for you.”
    Ik zong elke zin met gevoel, en een tijdje kon ik amper ademhalen door de tranen die mijn keel toeknepen.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 17:50 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    1, definately 1


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    één


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    1


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    1


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    1.


    Some people feel the rain, others just get wet.

    Persoonlijk vind ik dat ik met veel meer gevoel kan schrijven als ik vanuit de ik-persoon schrijf. Maar als jij het fijner vind vanuit een auctoriaal persoon. (Hij/zij vorm- alwetend)
    Dit kunnen anderen niet beslissen. Je zult echt zelf moeten nagaan wat je fijner vind schrijven.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    1


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PrincesSnape schreef:
    Persoonlijk vind ik dat ik met veel meer gevoel kan schrijven als ik vanuit de ik-persoon schrijf. Maar als jij het fijner vind vanuit een auctoriaal persoon. (Hij/zij vorm- alwetend)
    Dit kunnen anderen niet beslissen. Je zult echt zelf moeten nagaan wat je fijner vind schrijven.

    Ik wil gewoon weten wat het fijnst leest.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Marquise schreef:
    1, definately 1


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    1


    Felix

    1


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik-vorm is in het geheel mooier, ik bedoel als dit bepaald welke vorm het verhaal moet. Maar hier vind ik 1 het mooiste, als het om deze tekst gaat.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 17:43 ]


    <3