• voor meer uitleg, lees dit topic (het is lang enzo, daarom dat er bijna niemand op gereageerd heeft)...
    ik ben dus maandag naar hem toe geweest en het was echt geweldig, we hebben best vaak en lang geknuffeld en in de cinema zorgden we er steeds voor dat onze armen elkaar raakten enzo.
    ik was dus heel blij, zeker toen hij achteraf nog sms'te van 'ik mis je' enzo...
    nu dat doet hij soms nog maar dan negeert hij me weer totaal of reageert nogal kortaf en ik word er eigenlijk best ongelukkig van, want ik ben nu echt wel verliefd op hem...

    wat is jouw mening/heb jij wel eens zoiets meegemaakt?

    extra: ik wil ook niet steeds als eerste beginnen praten want dan heb ik het gevoel dat ik me opdring en hij misschien wel niet met me wil praten, maar als hij dan niets zegt voel ik me weer slecht...

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 16:29 ]


    Fooled ya!

    Haha, ja. Bij mij gebeurd het op dit moment; op school hele tijd naar me lachen en zo, maar dan niet tegen me praten.
    Vraag of er iets dwars zit.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb precies het zelfde met mijn vriend.
    Op msn doet hij kort af, en anders. In het echt doet ie weer heel lief waardoor je nog meer verliefd raakt, en dan later op msn BAM, voel je je weer kut omdat hij zo kort af doet.
    Maar zo zijn jongens denk ik. Ik weet niet echt wat het nou inhoudt, misschien dat ze even afstand willen. I dont know, maar als hij je echt leuk vind, merk je dat snel genoeg [:


    Sometimes it's best not to care.

    Inanimate schreef:
    Ik heb precies het zelfde met mijn vriend.
    Op msn doet hij kort af, en anders. In het echt doet ie weer heel lief waardoor je nog meer verliefd raakt, en dan later op msn BAM, voel je je weer kut omdat hij zo kort af doet.
    Maar zo zijn jongens denk ik. Ik weet niet echt wat het nou inhoudt, misschien dat ze even afstand willen. I dont know, maar als hij je echt leuk vind, merk je dat snel genoeg [:


    ja dat dacht ik ook, maar omdat hij dan soms op msn of als hij smst net wel weer heel erg lief doet enzo denk ik altijd van 'hij zal het wel niet meer doen' en dan doet hij het toch weer (':


    Fooled ya!

    pixels schreef:
    (...)

    ja dat dacht ik ook, maar omdat hij dan soms op msn of als hij smst net wel weer heel erg lief doet enzo denk ik altijd van 'hij zal het wel niet meer doen' en dan doet hij het toch weer (':

    Klopt helemaal.
    Ik doe dan precies het zelfde. Kort af terug doen. Hem niet als eerste aanspreken. Laat hem beter zijn best doen, geloof me dat is moeilijk maar hou het vol. Gewoon terug pakken met wat hij tegen jou doet. Bij mij heeft dat wel geholpen. Maar toen hij dus meer tegen me sprak, deed ik ook weer aardiger en toen deed hij weer kort af. Het is dus net alsof ze je willen laten twijfelen, tot dat je het zelf doet. Hij mag nu wel voelen hoe jij je voelt. Dus pak hem gewoon eens terug, en kijk wat ie dan doet. Als hij niks van zich laat horen dan weet je wel genoeg, right?


    Sometimes it's best not to care.

    Inanimate schreef:
    (...)
    Klopt helemaal.
    Ik doe dan precies het zelfde. Kort af terug doen. Hem niet als eerste aanspreken. Laat hem beter zijn best doen, geloof me dat is moeilijk maar hou het vol. Gewoon terug pakken met wat hij tegen jou doet. Bij mij heeft dat wel geholpen. Maar toen hij dus meer tegen me sprak, deed ik ook weer aardiger en toen deed hij weer kort af. Het is dus net alsof ze je willen laten twijfelen, tot dat je het zelf doet. Hij mag nu wel voelen hoe jij je voelt. Dus pak hem gewoon eens terug, en kijk wat ie dan doet. Als hij niks van zich laat horen dan weet je wel genoeg, right?


    je hebt gelijk... dat probeer ik ook te doen maar het is echt zwaar soms, haha ^^
    dankjewel :D


    Fooled ya!

    pixels schreef:
    (...)

    je hebt gelijk... dat probeer ik ook te doen maar het is echt zwaar soms, haha ^^
    dankjewel :D

    Jaa dat is ook zwaar. Maar gewoon even doorzetten. Hou het een weekje vol tot hij echt vraagt naar je van : Wat is er aan de hand? Of zoiets. Hij moet eerst meer belangstelling tonen voor dat jij weer lief en aardig doet. En als hij je dan zoiets vraagt zeg je gewoon: Er is niks hoor<3 En doe je langzaam aan weer wat liever. En als je er echt mee zit en het kwijt wil kun je ook gewoon zeggen : Nou, ik was gewoon wat bang dat je me niet meer zag zitten ;') Dan komt het vast wel goed <3
    You're welcome. Je mag me altijd prive berichtje sturen [:

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 16:35 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Inanimate schreef:
    (...)
    Jaa dat is ook zwaar. Maar gewoon even doorzetten. Hou het een weekje vol tot hij echt vraagt naar je van : Wat is er aan de hand? Of zoiets. Hij moet eerst meer belangstelling tonen voor dat jij weer lief en aardig doet. En als hij je dan zoiets vraagt zeg je gewoon: Er is niks hoor<3 En doe je langzaam aan weer wat liever. En als je er echt mee zit en het kwijt wil kun je ook gewoon zeggen : Nou, ik was gewoon wat bang dat je me niet meer zag zitten ;') Dan komt het vast wel goed <3
    You're welcome. Je mag me altijd prive berichtje sturen [:


    dankje, dat ga ik proberen ^^ en als er iets is/gebeurt zal ik iets sturen ;D


    Fooled ya!

    pixels schreef:
    (...)

    dankje, dat ga ik proberen ^^ en als er iets is/gebeurt zal ik iets sturen ;D

    Succes ;')


    Sometimes it's best not to care.