• Ik heb even een vraagje.

    Ik ben dus na een lange tijd weer bezig aan een story, dit keer heb ik er een goed gevoel bij. Ik schrijf met momenten vlot verder en het onderwerp is mijn ware fascinatie. Er word veel in verteld van wat er gebeurd, gevoelens die worden omschreven. Maar er word amper in gesproken. Per story amper één of twee zinnen, soms geen.

    Nu is mijn vraag; Lijkt het jullie aantrekkelijk om een story te lezen waar amper in 'gesproken' word door personen? Ik ben bang dat mensen hem nogal saai gaan vinden als er niet veel in gesproken wordt.

    EDIT: Mijn story waar ik dus op doel.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 21:58 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee, mijn concentratie raakt dan snel weg.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lemonworld schreef:
    Nee, mijn concentratie raakt dan snel weg.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Als je een heel goede en speciale schrijfstijl hebt, moet dat heel erg mooi zijn.
    Is je schrijfstijl 'gewoon', dan kan het wel gaan vervelen...


    Has no one told you she's not breathing?

    Wow, dat steekt tegen. D:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BlueElephant schreef:
    Als je een heel goede en speciale schrijfstijl hebt, moet dat heel erg mooi zijn.
    Is je schrijfstijl 'gewoon', dan kan het wel gaan vervelen...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    BlueElephant schreef:
    Als je een heel goede en speciale schrijfstijl hebt, moet dat heel erg mooi zijn.
    Is je schrijfstijl 'gewoon', dan kan het wel gaan vervelen...

    Dat hoeft niet, soms kan ik die gesprekken ook wel beu worden. Toch als het heel de tijd: '...' zegt ..., '...' zegt ..., ... is. Maar heel de tijd over gevoelens praten kan ook gaan vervelen, buiten als je echt een heel speciale vertelstijl hebt. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    BlueElephant schreef:
    Als je een heel goede en speciale schrijfstijl hebt, moet dat heel erg mooi zijn.
    Is je schrijfstijl 'gewoon', dan kan het wel gaan vervelen...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Er word hier nu wel gebombardeerd met één en dezelfde Quote, maar wat verstaan jullie onder een 'speciale' en 'gewone' schrijfstijl?
    Je gaat immers niet Quoten als je het zelf niet weet. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jewellery schreef:
    Er word hier nu wel gebombardeerd met één en dezelfde Quote, maar wat verstaan jullie onder een 'speciale' en 'gewone' schrijfstijl?
    Je gaat immers niet Quoten als je het zelf niet weet. :')

    Sommige mensen beheersen Nederlands even goed als anderen, maar springen er gewoon uit.
    De manier waarop ze dingen beschrijven enzo.
    Er is bijvoorbeeld een verschil tussen: 'Ik liep in de tuin. De bladeren van de treurwilg waren nat.' en 'Ik liep in de tuin. Dauwdruppels hadden zich gevormd op de bladeren van de treurwilg, wat hem er n og treuriger deed uitzien.'
    Tu snap? (nerd)


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik word daar ook wel vaak door afgeleid. Als het té lang duurt voor er weer een gesprek komt, ga ik op een gegeven moment gewoon stukjes overslaan en kijken wanneer er weer gesproken wordt. Ik denk dat meer mensen dat wel doen en dat er bepaalde stukken niet gelezen worden zou alleen maar jammer zijn van je story.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 21:39 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Lemonworld schreef:
    Nee, mijn concentratie raakt dan snel weg.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Jewellery schreef:
    Er word hier nu wel gebombardeerd met één en dezelfde Quote, maar wat verstaan jullie onder een 'speciale' en 'gewone' schrijfstijl?
    Je gaat immers niet Quoten als je het zelf niet weet. :')

    Dat is moeilijk uit te leggen, maar soms heb je verhalen waarin alles prachtig beschreven is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Sommige mensen beheersen Nederlands even goed als anderen, maar springen er gewoon uit.
    De manier waarop ze dingen beschrijven enzo.
    Er is bijvoorbeeld een verschil tussen: 'Ik liep in de tuin. De bladeren van de treurwilg waren nat.' en 'Ik liep in de tuin. Dauwdruppels hadden zich gevormd op de bladeren van de treurwilg, wat hem er n og treuriger deed uitzien.'
    Tu snap? (nerd)

    Ik snap je helemaal. (: Wel, ik kan dingen nogal tot in detail beschrijven. Alleen maak ik daar niet zo vaak gebruik van, maar ik mag wel zeggen dat ik trots ben op mijn eigen schrijfstijl. Al is het soms nog zoeken hoe ik de dingen moet verwoorden.

    Valley schreef:

    Ik word daar ook wel vaak door afgeleid. Als het té lang duurt voor er weer een gesprek komt, ga ik op een gegeven moment gewoon stukjes overslaan en kijken wanneer er weer gesproken wordt. Ik denk dat meer mensen dat wel doen en dat er bepaalde stukken niet gelezen worden zou alleen maar jammer zijn van je story.

    Mja, in mijn verhaal kàn er nu eenmaal niet veel in gepraat worden... Anders is het nogal wreed geforceerd en heel raar... :/

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 21:44 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik denk dat ik zelf liever wel gesprekken in een verhaal heb..


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.