• Ik heb even een vraagje.

    Ik ben dus na een lange tijd weer bezig aan een story, dit keer heb ik er een goed gevoel bij. Ik schrijf met momenten vlot verder en het onderwerp is mijn ware fascinatie. Er word veel in verteld van wat er gebeurd, gevoelens die worden omschreven. Maar er word amper in gesproken. Per story amper één of twee zinnen, soms geen.

    Nu is mijn vraag; Lijkt het jullie aantrekkelijk om een story te lezen waar amper in 'gesproken' word door personen? Ik ben bang dat mensen hem nogal saai gaan vinden als er niet veel in gesproken wordt.

    EDIT: Mijn story waar ik dus op doel.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 21:58 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hmm ja, lastig.
    Ik heb soms ook hele stukken waarbij er geen gesprekken voorkomen en voor zo ver ik weet bevalt dat gewoon. Maar er komen wel meer gesprekken in voor dan wat jij hebt, dus ja ik weet het niet.
    Ik zou het wel lezen, maar dat ben ik dus (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    wie niet waagt blijft maagt, nee, gwn proberen!! ^^ we zullen zien hoe het gaat he! ^^ *positief*


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Cayenne schreef:
    wie niet waagt blijft maagt, nee, gwn proberen!! ^^ we zullen zien hoe het gaat he! ^^ *positief*

    Ik heb tot nu toe 12 delen. (krul)

    Referee schreef:

    Hmm ja, lastig.
    Ik heb soms ook hele stukken waarbij er geen gesprekken voorkomen en voor zo ver ik weet bevalt dat gewoon. Maar er komen wel meer gesprekken in voor dan wat jij hebt, dus ja ik weet het niet.
    Ik zou het wel lezen, maar dat ben ik dus (:

    Vind het raar om te vragen maar ... Moet ik je laten weten wanneer ik het activeer? :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BlueElephant schreef:
    Als je een heel goede en speciale schrijfstijl hebt, moet dat heel erg mooi zijn.
    Is je schrijfstijl 'gewoon', dan kan het wel gaan vervelen...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Voila, en nu nog online zetten en zegge da iedereen het moet lezen =D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik vind vaak al snel dat er teveel gesproken word. Vaak kun je ook veel duidelijk maken zonder spraak, dus als het duidelijk geschreven is heb ik daar helemaal geen moeite mee.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Jewellery schreef:
    (...)
    Vind het raar om te vragen maar ... Moet ik je laten weten wanneer ik het activeer? :Y)


    Haha het is niet raar om dat te vragen, en ik zou graag willen weten wanneer je het activeert ^^


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb nog nooit een story gelezen, waarin amper tot niet gepraat werd, dus daar kán ik gewoon weg niet over oordelen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn story waar ik dus op doel.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.