• Soms word ik echt gek op school van al die stelletjes. En ja, ik geef het eerlijk toe: ik ben jaloers.
    Ik zou namelijk ook wel eens een jongen willen hebben die om mij geeft, en die me niet als een 'goede vriendin' ziet. (Blijkbaar heb ik een psychologen uiterlijk.)

    En dan zie ik vanavond weer zo'n liefdesprogramma... Mweh, ik wil ook een leuke jongen. (cat)
    Haha, ik ben veeleisend. (krul)

    Maar wie van jullie heeft de liefde gevonden? (Of juist niet.)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    My love is lost forever...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hoe vaak heb ik wel niet gedacht dat híj dan de liefde van mijn leven zou zijn, maar ik had het mis. Nu boeit het me niet meer zo veel. Het komt wel. Hoewel stelletjes die voor je neus vozen wel doodsirritant zijn.


    Felix

    Smeagol schreef:
    ik heb mijn liefde gevonden, maar hij mij niet(cat)


    me too...=='


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik geloof toch in dat ene moment dat je de ware ontmoet en Liefde hebt op het 1ste gezicht


    Firm believer of all that is magic

    Kijk en dat is nu exact de reden dat ik romantische programma's zo vakkundig vermijd. Ik heb geen zin om mezelf emotioneel te gaan lopen kwellen.

    Antwoord op de vraag: Nee dus.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 15:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    tessaahx schreef:
    (...)

    Ik ben ook 14, ik denk er hetzelfde over als jij. Iedereen neemt met elkaar en iedereen gaat ook na een week of 3 alweer uit elkaar. Dan vind ik niet echt dat je zoiets een echte 'relatie' kunt noemen.
    Gewoon wachten op de ware!

    Ik ben ook veertien, en ja, ik erger me er gewoon echt aan als meisjes in mijn klas praten over een fuif en alle jongens die ze 'binnen gedaan' hebben.


    Save me from myself.

    Ik ben eerlijk ook wel jaloers aan de ene kant maar aan de andere kan vindt ik het toch beter om singel te zijn


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    H'm. Niemand moet mij. En als iemand me moet dan is het een jongen. En, ik ben niet zo... Van de jongens. Weet je wel. (haters gonna hate)
    Dat is wel vervelend. En daarbij zitten er bij mij alleen maar meisjes in de klas die de hele dag door over sixpacks lullen.


    I wish you were here.

    Ik vind een jongen heel leuk en hij mij ;3
    maar ik neem niet meer zo snel verkering. Ik vertrouw jongens niet meer snel..


    Me so good.

    k moet nog de ware vinden ('a)

    Ik heb die liefde nog niet gevonden..
    En ik denk dat dat ook niet voor meteen is..


    Stop wishing, Start doing..

    Wachten. Gewoon wachten.
    En dan wanneer je het totaal niet verwacht, komt hij op de ene of andere manier uit de lucht vallen. Zo gaat het bij mij altijd.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Haha ik ken het gevoel


    "Ignite, my love. Ignite."

    meeeeh, ik wil ook een vriendje ;c


    We can't spend our lives waiting to live.

    Nee nog steeds niet en ik zit in een vreselijk kut periode met liefde want mijn hart is nu zo hart gebroken dat ik gewoon gelijk toen de bel ging zo snel naar mijn fiets ben gerent dat mijn vriendinnen mij niet eens weg zagen gaan....