• De stelling van vandaag luidt:
    Exotische dieren zouden niet als huisdier gehouden mogen worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    INDICA schreef:
    Dieren die niet als huisdieren geschikt zijn en niet goed onderhouden worden aan hun behoeften, mogen gewoon niet als huisdieren gehouden worden. -vind ik dan- De enige huisdieren die niet echt mogen volgens mij zijn bedreigde diersoorten. Wanneer je maar genoeg plaats en ruimte en vergunningen hebt mag volgens mij gewoon (bijna) alles en dat vind ik best slecht ;__;


    I´m nothing special.

    eens


    Fooled ya!

    Oneens, Het zal niet zijn dat je ze wettelijk en Figuurlijk in je huis hebt maar erbij dan kan alles.

    Als je een megaweiland hebt kun je makkelijk Wolven,Hyena's,Leeuwen en Tijgers hebben.


    Firm believer of all that is magic

    INDICA schreef:
    Dieren die niet als huisdieren geschikt zijn en niet goed onderhouden worden aan hun behoeften, mogen gewoon niet als huisdieren gehouden worden. -vind ik dan- De enige huisdieren die niet echt mogen volgens mij zijn bedreigde diersoorten. Wanneer je maar genoeg plaats en ruimte en vergunningen hebt mag volgens mij gewoon (bijna) alles en dat vind ik best slecht ;__;


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.

    INDICA schreef:
    Dieren die niet als huisdieren geschikt zijn en niet goed onderhouden worden aan hun behoeften, mogen gewoon niet als huisdieren gehouden worden. -vind ik dan- De enige huisdieren die niet echt mogen volgens mij zijn bedreigde diersoorten. Wanneer je maar genoeg plaats en ruimte en vergunningen hebt mag volgens mij gewoon (bijna) alles en dat vind ik best slecht ;__;


    Eens, in de meeste gevallen. Als het iemand is die oprecht weet waar hij/zij mee bezig is en het voor de welzijn van het dier doet, is het nog een ander verhaal. Verder zou het van mij verboden mogen/moeten worden.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    INDICA schreef:
    Dieren die niet als huisdieren geschikt zijn en niet goed onderhouden worden aan hun behoeften, mogen gewoon niet als huisdieren gehouden worden. -vind ik dan- De enige huisdieren die niet echt mogen volgens mij zijn bedreigde diersoorten. Wanneer je maar genoeg plaats en ruimte en vergunningen hebt mag volgens mij gewoon (bijna) alles en dat vind ik best slecht ;__;


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Progeny schreef:
    Mee eens, maar ik ga me niet bemoeien met mensen die toevallig wel een exotisch huisdier hebben.:W

    Wilde dieren heten niet voor niks wilde dieren.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    1968 schreef:
    Kan mij niet zoveel schelen, als zij dat willen dan moeten zij dat zelf weten.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    hebben jullie nooit die aflevering van oprah gezien , toen een chimpansee het gezicht van een vrouw had vernietigd. na dat gezien te hebben , eens.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dus ook geen vissen in een vijver?
    Weet je, zo kan je over allerlei dieren praten. Conclusie: Geen enkel dier mag nog als huisdier gehouden worden!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Eens, zo freaking eens.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Kuch, dan kun je net zo goed geen een dier nemen(A)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Oneens, exotische dieren, kun je net zo goed in huis nemen, als huisdieren. En in Japan, vindden zij het vreemd dat wij een hond in huis zouden nemen, dus,.. waarom niet?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ligt eraan of ze goed verzorgd worden en of ze niet gevaarlijk zijn.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.