• Ze willen niet dat quizlet op hyves en zo gata lijken. ze willen geen chatten maar waarom doen ze dan wel golden members. Dat is net als bij hyves. ik vind dit eerlijk gezegd raar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is voor het geld. Met chats verdien je geen geld, en met golden membership wel. Rutger moet namelijk voor Q betalen, en hij is vast niet zo rijk dat 'ie dat geld eventjes uit z'n broekzak haalt. (:


    Opgeven is geen optie.

    Birthday schreef:
    Dat is voor het geld. Met chats verdien je geen geld, en met golden membership wel. Rutger moet namelijk voor Q betalen, en hij is vast niet zo rijk dat 'ie dat geld eventjes uit z'n broekzak haalt. (:

    tja dat is waar. ik snap aleen niet want ik bijvoorbeeld mag niet bellen en betalen. nu lijk het net of er 2 groepen komen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    trollycullen schreef:
    (...)
    tja dat is waar. ik snap aleen niet want ik bijvoorbeeld mag niet bellen en betalen. nu lijk het net of er 2 groepen komen.

    Dat valt wel mee hoor, het is niet dat ik niet meer met 'gewone' users omga, omdat ik Gold Member ben.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    uh..
    q lijkt sowieso niet op hyves.
    je kunt op hyves geen stories schrijven, quizen maken en weet ik het.
    quizlet is een site die daarvoor is gemaakt en hyves meer om in contact de blijven met je vrienden en blabla


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Birthday schreef:
    Dat is voor het geld. Met chats verdien je geen geld, en met golden membership wel. Rutger moet namelijk voor Q betalen, en hij is vast niet zo rijk dat 'ie dat geld eventjes uit z'n broekzak haalt. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Birthday schreef:
    Dat is voor het geld. Met chats verdien je geen geld, en met golden membership wel. Rutger moet namelijk voor Q betalen, en hij is vast niet zo rijk dat 'ie dat geld eventjes uit z'n broekzak haalt. (:


    We accept the love we think we deserve.

    StillBored schreef:
    uh..
    q lijkt sowieso niet op hyves.
    je kunt op hyves geen stories schrijven, quizen maken en weet ik het.
    quizlet is een site die daarvoor is gemaakt en hyves meer om in contact de blijven met je vrienden en blabla


    Where words fail, music speaks

    Archimedes schreef:
    (...)
    Dat valt wel mee hoor, het is niet dat ik niet meer met 'gewone' users omga, omdat ik Gold Member ben.

    De enige redenen dat ik een Gold Member ben is omdat ik mijn naam wou veranderen, en de smileys leuk vind. En om Q. te steunen natuurlijk.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Birthday schreef:
    Dat is voor het geld. Met chats verdien je geen geld, en met golden membership wel. Rutger moet namelijk voor Q betalen, en hij is vast niet zo rijk dat 'ie dat geld eventjes uit z'n broekzak haalt. (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ja ik vond het ook jammer dat het golden members heet .__.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Birthday schreef:
    Dat is voor het geld. Met chats verdien je geen geld, en met golden membership wel. Rutger moet namelijk voor Q betalen, en hij is vast niet zo rijk dat 'ie dat geld eventjes uit z'n broekzak haalt. (:

    Gaan we daar nu nog steeds over zeuren?(joehoe)


    everything, in time