• Mijn vader had mij 9 maanden geleden beloofd om naar Istanbul te gaan. De laatste weken waren we ook aan het kijken wanneer ik vakantie heb, en hoeveel dagen we zouden gaan. Komt hij vanavond opeens aan; "Ik heb een nieuwe auto gekocht. Mooi he. Alleen kunnen we nu niet naar Istanbul. Daar hebben we nu geen geld meer voor".
    Hij had gewoon nog een nieuwe auto van nog niet eens een jaar oud. En er was helemaal niks kapots aan. Niet eens een schrammetje. Hij wou gewoon eventjes een nieuwe auto.

    Oke, ik weet best dat sommige mensen niet eens op vakantie kunnen. Maar ik vind dit toch wel behoorlijk egoistisch van hem. Vooral omdat hij ieder jaar zo 6 keer naar Turkije gaat. Dan gaat hij alleen of met zijn vrienden. Mij heeft hij geen een keer meegevraagd. Mag ik eindelijk een keertje mee, gaat hij van het vakantiegeld een nieuwe auto kopen(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Je zou net blij moeten zijn? Naar Istanbul? Komaan!
    Wel erg dat hij dit doet!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Lemonworld schreef:
    Daar zou ik ook boos om worden :'D

    Uch ik leef met je mee, wij gaan elk jaar naar Duitsland of naar buurlanden omdat mijn moeder zo nodig elk jaar extra naar Filipijnen moet.
    en elke keer beloven dat we weer "echt" op vakantie gaan, komt mijn moeder aan met een auto omdat ze eindelijk haar rijbewijs heeft gehaald. Alsof ze niet in mijn vader’s auto kan rijden.


    They fell in love, didn't they?

    Je doet er nu weinig aan.


    Some angels have no wings.

    Wat rot voor je.
    Als ik jou was geweest zou ik de komende drie maand niets meer tegen hem zeggen ofzo.


    effort never betrays you

    Mijn pap is ook zo bezig... 2 jaar geleden zouden we naar Miami, had die ook weer iets gekocht waardoor het niet door kon gaan... Vorig jaar zouden we naar Italie gaan, zelfde verhaal maar toen zijn we in Nederland gewoon naar een camping geweest voor een weekje waar mijn beste vriendinnen ook waren dus dat viel nog wel mee toen en dit jaar zouden we naar Parijs en Disneyland... 3 keer raden... Meneer heeft weer een mega dure nieuwe camera gekocht van het geld voor de vakantie --"


    dream, dare, fly!

    Ik zeg: die auto bekrassen. Nee grapje. Nee maar dat is best wel heel erg lullig.. maar het is wél zijn geld en hij mag er dus mee doen wat hij wilt.


    To infinity and beyond •

    Dat is zó gemeen. Eigenlijk. Ik kan daar echt niet tegen, tegen dat soort dingen..

    Maar ach, ik heb geen idee. Wij hebben geen geld voor vakanties of een nieuwe auto...


    I wish you were here.

    Jewellery schreef:
    In Istanbul is toch alleen maar oorlog. :X
    Naja, mijn vader gaat soms ook op reis voor maanden en vorig jaar nog voor een half jaar naar verre plekken. Amerika, Afrika, Azië, Antarctica, noem maar op. Nooit kan ik mee! ><


    Antarctica? Die klopt niet.

    Jewellery schreef:
    In Istanbul is toch alleen maar oorlog. :X
    Naja, mijn vader gaat soms ook op reis voor maanden en vorig jaar nog voor een half jaar naar verre plekken. Amerika, Afrika, Azië, Antarctica, noem maar op. Nooit kan ik mee! ><


    In Istanbul is nooit oorlog? Dat is het meest verwesterde deel van Turkije, zelfs moderner als Amsterdam. Oorlog in Istanbul lijkt me sterk.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Nou, je weet hoe mannen zijn D:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.