• Gisteren was er op Jim een programma over Lady Gaga haar Monster Ball
    Ik ben er zelf naar toe geweest ook hier in belgië en heb er gisteren ook naar gekeken.
    Opeens zei ze zo een stukje:"Op een dag zal jij hier op het podium staan en zal ik je van uit het publiek toejuichen.Er is zeker 1 iemand die in je gelooft." en nog zo van die uitspraken.
    Aangezien ik vroeger werd gepest heeft dit mij sterker gemaakt en moest ik wenen.


    Iemand ook ooit al geweend om wat een artiest zij?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik heb dat ook al gehad
    Dat zou mij ook sterker maken


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Nee, maar ik ben ook naar het concert van Lady gaga geweest, was vorig jaar in april, en toen ik haar live hoorde, is mijn leven eigelijk veranderd, ze geeft je een speciale kracht eigelijk. Best weard maar het is écht zo.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mavado schreef:
    Nee, maar ik ben ook naar het concert van Lady gaga geweest, was vorig jaar in april, en toen ik haar live hoorde, is mijn leven eigelijk veranderd, ze geeft je een speciale kracht eigelijk. Best weard maar het is écht zo.

    Dat is zo
    Ze laat je voelen dat je iemand speciaal bent


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Herbie schreef:
    (...)
    Dat is zo
    Ze laat je voelen dat je iemand speciaal bent

    Jaa, toen ik naar haar concert ging was ik nog geen fan, maar toen ik haar hoorde live, was ik derict een little monster. Misschien denken mensen dat ze echt weard en stom is, maar zij is echt geweldig.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mavado schreef:
    (...)
    Jaa, toen ik naar haar concert ging was ik nog geen fan, maar toen ik haar hoorde live, was ik derict een little monster. Misschien denken mensen dat ze echt weard en stom is, maar zij is echt geweldig.

    Vind ik ook
    Als ik naar haar concert ben geweest in november was ik wel fan
    Nu ben ik zowat verslaafd aan haar maar ze laat me echt voelen dat ik speciaal ben. Het is eigenlijk een vriendin van jou en iedereen dat zij ze ook in Dat programma


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Herbie schreef:
    (...)
    Vind ik ook
    Als ik naar haar concert ben geweest in november was ik wel fan
    Nu ben ik zowat verslaafd aan haar maar ze laat me echt voelen dat ik speciaal ben. Het is eigenlijk een vriendin van jou en iedereen dat zij ze ook in Dat programma

    Agh ik had niet naar Jim gekeken but yeah.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mavado schreef:
    (...)
    Agh ik had niet naar Jim gekeken but yeah.

    Spijtig ik heb opgenomen dus ik kan er nog 100 keer naar kijken en maybe zet ik een stukje op Youtube voor jou(flower)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    dat is mooi!

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 11:23 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Hmm niet echt. Maar de 3JS maken mij sterker met hun liedjes :D

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 11:27 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Freddie Mercury. Maar dan niet met iets wat hij zo heeft gezegd, maar wat hij zegt in zijn teksten..

    Dat heeft mij ook sterker gemaakt ^^ het is zo mooi dat een artiest dat kan bereiken.


    ars moriendi

    Ja. Nou niet om wat hij zei,maar omdat hij huilde.
    Billie Joe Armstrong huilde bij Wake me up when september ends,op Bullet in a bible. Dat lied gaat over zijn overleden vader. Ik vind het altijd al moeilijk om naar dat lied te luisteren maar toen hij begon,hield ik het al helemaal niet meer droog.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    *Steekt hand op*

    Ik krijg het soms wel koud van als een artiest (of iemand anders) zoiets zegt, ja eigenlijk ook wel tranen in mijn ogen. Maar dat komt meer voor als ze een bepaald liedje zingen met heel veel gevoel.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    JonasPoop schreef:
    *Steekt hand op*


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Ik ben blij dat dat je sterker heeft gemaakt!(flower)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3