• Gisteren was er op Jim een programma over Lady Gaga haar Monster Ball
    Ik ben er zelf naar toe geweest ook hier in belgië en heb er gisteren ook naar gekeken.
    Opeens zei ze zo een stukje:"Op een dag zal jij hier op het podium staan en zal ik je van uit het publiek toejuichen.Er is zeker 1 iemand die in je gelooft." en nog zo van die uitspraken.
    Aangezien ik vroeger werd gepest heeft dit mij sterker gemaakt en moest ik wenen.


    Iemand ook ooit al geweend om wat een artiest zij?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ook bijna bij Lady Gaga. Ik was bij haar optreden, ze had zulke mooie uitspraken <'3


    JDN.

    ik... van Taylor Swift. 2 dagen voor haar concert had me toenmalig lief me gedumpt, en het laatste wat ik tegen hem had gezegd was 'whatever- you're just another picture to burn! (picture to burn is n nummer van haar)

    en ik schreeuwen naar haar dat ik dat had gezegd, en toen ze ff zo n toespraak hield over haar liedjes, zei ze- 'I wrote songs about heartbreak, love and breakup... about, burning pictures from ex boyfriends en blahblahblah- en toen ze dat zij, keek ze mijn richting uit. en toen ze The Story of Us begon te spelen, was ik over die gast :3

    en haar liedjes beschrijven altijd net hoe ik me voel.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    lol ja. Laatst heeft McFLY hun eerste episode van McFLY on the wall uitgezonden en daar zeiden ze zo van 'deze band werkt, omdat we zulke goede vrienden zijn' enz. En een tijdje daarvoor zat ik daar al over te denken, dat ik het echt knap vind dat ze nog samen in een band zitten na 6 jaar ongeveer en dat ze nog steeds zulke goede vrienden zijn. Toen kreeg ik toch wel even waterige ogen :')
    En ook omdat ze zo bezorgd waren om Dougie dat hij naar rehab was en dat ze het eigenlijk geheim wilden houden voor de media voor Dougie.


    As travars

    Mavado schreef:
    Nee, maar ik ben ook naar het concert van Lady gaga geweest, was vorig jaar in april, en toen ik haar live hoorde, is mijn leven eigelijk veranderd, ze geeft je een speciale kracht eigelijk. Best weard maar het is écht zo.


    Inderdaad! -is vandaag precies een jaar geleden geweest!-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Uhm ja, ik wel...
    Tarja Turunen, maar niet om wat ze zei. Gewoon omdat ze bij Nightwish weg is.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 18:53 ]


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik heb staan wenen bij een My Chemical Romance concert.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    FlowerRain schreef:
    Ik ben blij dat dat je sterker heeft gemaakt!(flower)

    Ik ben ook blij
    want ik kan het echt niet meer aan met die "vrienden"


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    ik heb vooral eens hard geweend als een klein kind toen flyleaf 2 weken voor graspop afzegde. En ik ween soms met de lyrics van liedjes. En ik begon ook te wenen toen Alex Gaskarth zei dat mn zus niet met hem mocht zingen. Dat was gewoon haar droom en die pakte dat gelijk af.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 20:16 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Huilen doe ik niet, maar ik zit wel de hele tijd met kippenvel als ik een songtekst hoor van My Chemical Romance. Hun teksten zijn gewoon zo geniaal ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    JonasPoop schreef:
    *Steekt hand op*


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja, bij mijn eerste 30 Seconds To Mars concert. Maar niet omdat ze iets speciaals zeiden, maar omdat Jared zo dichtbij ons stond en hij mijn lievelingsliedje ging spelen. Akoestisch. <3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Valley schreef:
    Ja, bij mijn eerste 30 Seconds To Mars concert. Maar niet omdat ze iets speciaals zeiden, maar omdat Jared zo dichtbij ons stond en hij mijn lievelingsliedje ging spelen. Akoestisch. <3

    OOh


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Mavado schreef:
    Nee, maar ik ben ook naar het concert van Lady gaga geweest, was vorig jaar in april, en toen ik haar live hoorde, is mijn leven eigelijk veranderd, ze geeft je een speciale kracht eigelijk. Best weard maar het is écht zo.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb gehuild bij 'Get it right' van Glee en 'Soulmate' van Natasha Bedingfield. Ik moet niet huilen van Lady Gaga, maar elke x als ze zoiets zegt word ik wel helemaal blij van binnen.


    It's time to be happy again.

    Champagne schreef:
    Ik heb gehuild bij 'Get it right' van Glee en 'Soulmate' van Natasha Bedingfield. Ik moet niet huilen van Lady Gaga, maar elke x als ze zoiets zegt word ik wel helemaal blij van binnen.

    Dat is bij mij ook zo
    Ik krijg dan meer zelfvertrouwen


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"