• zondag 16november..
    ik ging dus meteen vriendin naar de kermis^^ en ik draag dus normaal geen make-up maar nu had ik een klein beetje eyeliner en een klein beetje mascara opgedaan.
    kom ik onder..zegt papa; Jo kom eens hier..ik ging naar papa..en toen zei die zo;; hebt gij nu eyeliner op?? en ik zo; njaa beetje..en toen begon papa helemaal uit te flippe >.< ik moest direct naar de badkamer gaan en het afdoen o_O toen voelde ik mij echt pissed '-.- i mean ik ben 13! hallo ik weet heus wel wat ik doe..
    heb ik nu echt zo'n strenge ouders?>.<

    nja dat moest dus ff x') maar ik vind het echt heel gemeen van m'n ouders dat ik géén make-up mag voor m'n 14de '-.-


    x.


    we're just misguided ghosts

    like.. ik ben 12 xP en ik draag.. eyeliner,oogpotlood enz. ik vind jouw ouders eng


    We can only learn to love by loving.

    dat vind ik wel raar..
    waarom mag je dt niet??


    Nvt

    dat vind ik wel raar..
    waarom mag je dt niet??

    wel dat moet je aan m'n ouders vragen x') aan mij geven ze nooit een fatsoenlijke reden waarom het niet mag..


    we're just misguided ghosts

    Oeii xD
    Naja toen ik 13 was droeg ik da ook ng ni xD
    en toen ik da begon te drage hebbe men ouders der niks over gezegd eigelijk xD

    Alleen als ik Bill MakeUp had xD dan keek ze is raar naar mij xD


    Your Butt is Mine!

    wat een eikels..
    srri hoor xD
    ik draag al sinds groep 7eyeliner
    en mag op mn 14e al een snakebite =D

    nog halfjaartje..
    en dan eindelijk..
    oh srr ik dwaal weer af naar mezelf xD
    xx myyy

    Oeh stom ! mag al van me 12de make up op. Ookal deed ik dat niet wel op me 13de (like bijna onder dwang, ze dachten dat k niet normaal was :P )

    najaah, dan doe je op als je niet thuis bent x)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Wow nooit gedacht zeg! Als ik dat op doen gaan ze juist erger worden (neen gekrijgt me zo niet te zien!)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ik mocht het ook niet maar deed het gewoon ^^


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    'k Had toen al één en al zwarte make-up. Maarja zo zijn je ouders nu eenmaal. Like deal ermee, het zijn je ouders, zij bepalen nu eenmaal de regels.


    Why don't you break my heart

    Ik heb tot mijn 14e geen make-up gedragen. Maar dat was gewoon mijn eigen keuze,omdat ik het gewoon niet nodig had en ik het toen nog onuttig vond. In tegen stelling tot nu ö maar ik had het wel gemogen,dus u ouders zijn best wel raar..

    Hmmz, mijn moeder vind het niet leuk dat ik zoveel make-up draag als ik nu doe, maar ze verbiedt het me niet ofzo.
    Ik vind jouw ouders persoonlijk heel streng O.O Bij ons liep íedereen op zijn elfde al met make-up enz?


    Mew <3

    Jaa streng! Ö
    Ik mag eigenlijk (bijna) alles vn make-up! ^^


    If music be the food of love, play on!

    Er zijn ook veel meisjes bij mij in de klas die nog geen make-up mogen dragen. Maar dat is helemaal niet erg. Het heeft ook voordelen. Bijv., als je per ongeluk in je ogen wrijft ofzo, of er iets in je ogen zit. -.-'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ow meis, ik begrijp je, ik mag dat ook niet (ik doe het wel, maar ik ben nu ook al 15 hé) Maar men pa zijn reden is de volgende: Hij houdt van de natuurlijke schoonheid .. daarom mag ik ook men haren niet kleuren -_-

    Heb ik ook strengen ouders