• Ik kan een plattegrond maken van het hele kamp maar dan moet ik eerst kamergenoten weten wie met wie, wat er allemaal is etc. Etc. Verder kanen we hier nieuwe relaties maken of kiezen of gewoon gezellig over de rpg praten

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Giovanni

    mijn topics


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Oke mensen luister even.
    Ik waardeer allemaal jullie enthousiasme maar overleg echt even alles met mij.
    Opeens heb ik er een overlegtopic bij. Als iemand met iemand een relatie krijgt wil ik eerst dat je even toestemming vraagt. En ik zorg ervoor dat het plaatje van het kamp zichtbaar zal zijn. Ik wik niet dat iemand anders het kamp tekent alleen als ik dat heb goedgekeurd.
    X my :)


    "Rebellion's are build on hope"

    sorry -_- ik delete wel.


    Giovanni

    Mein topiecs voor het geval dit topic nog nuttig wordt


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Mein topiecs voor het geval dit topic nog nuttig wordt


    moet gedelete worden dus -_-


    Giovanni

    Hmm, kan geloof ik niet bij topics, dus moet je een mod vragen een slotje erop te gooien.
    Je zoy dit topic altijd nog als kletstopic kunnen gebruiken. Anders kletsen we de andere toics vol xD


    Stenenlikker

    ja idd dan doen we dat ;p


    Giovanni

    Heeft iemand een idee waarover ik een RPG kan maken? Heb al een plattegrond;

    stuur zo.

    free2use als je mijn naam er maar bij houd.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 9:06 ]


    Giovanni

    Ik zeg niet dat dit Topic gedelete moet worden. Juist niet het is heel handig. Maar overleg het gewoon even de volgende keer :)


    "Rebellion's are build on hope"

    ok sorry ;p


    Giovanni

    oke dan wie wil er met wie een relatie??
    Mijn karakters Tom, Meredith en Elizabeth zijn vrij :)
    Maar Tom is wel gereseveerd door Alana :P


    "Rebellion's are build on hope"

    Misschien kan ik spelen dat ik dan er achter kom dat ik haar niet leuk vind maar jou? xD.


    Giovanni

    Whaha die vind ik leuk, maar geef het wel de tijd. :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Oke 1: jullie spreken relaties van te voren af?
    2: jullie post zijn echt heel erg kort... En er staar heel veel ooc in het speeltopic..
    En 3: ik kan een avond niet reageren en jullie zitten op pagina negen, als het altijd zo snel gaat kan ik niet meedoen..


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    Oke 1: jullie spreken relaties van te voren af?
    2: jullie post zijn echt heel erg kort... En er staar heel veel ooc in het speeltopic..
    En 3: ik kan een avond niet reageren en jullie zitten op pagina negen, als het altijd zo snel gaat kan ik niet meedoen..


    Dat is wel waar.... Mesen zet voortaan langere post en niet je Ooc op het topic maar op deze overlegtopic. :) en die relaties ach ja dat is gewoon grappig.
    En ik vind het jammer dat er mensen klagen dat we te snel gaan dus neem meer tijd om te reageren en zorg ervoor dat al je karakters aan bod komen.
    Xx my


    "Rebellion's are build on hope"