• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en FEESTELIJKE GEVOELENS kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Vergeet vooral geen stukje taart te pakken en een feesthoedje op te zetten.





    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 13:28 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Even een shoutout naar alle spammers van het LJH want topic 500 is toch zeker wel een taart waard.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb al mijn documenten van het verhaal open staan, had vanochtend nog zin om te schrijven en nu zit ik me alweer af te leiden met de meest nutteloze dingen. Waarom doet mijn hoofd zo moeilijk?

    Taart. Ik hoor taart. Ik wil taart. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jumin schreef:
    Even een shoutout naar alle spammers van het LJH want topic 500 is toch zeker wel een taart waard.


    Feestje *O*


    Happy Birthday my Potter!

    enkel waarom doe je zoveel pijn

    er klopt echt iets niet aan mijn plaatje
    dat die operatie maar snel gedaan is :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Fijn als je naar je slb'er gaat en zegt dat je achterloopt en daarom stresst en het antwoord wat je krijgt is dat het kapot gaan van je computer in 2016 geen geldig excuus meer is. Val in de stront ofzo.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik moet me echt eens gaan klaarmaken voor mijn date vanavond. Zo vreselijk zenuwachtig!!

    / LJH 400 is van 2 april 2016. Gaat toch best snel, 100 topics (: Maar de levensduur van een LJH is ook maar 2 dagen gemiddeld en het is precies 200 dagen na topic 400. Hihi.
    Ik voorspel topic 600 op 7 mei 2017.

    Tadaa, cakjes om het te vieren :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Topic 500 alweer? Geen speciale gif? D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    Topic 500 alweer? Geen speciale gif? D:

    Die moeten we zelf eerst spamnen. Allemaal taart en feest foto's/gifs enzo (:


    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 12:48 ]

    AiLaikHeda schreef:
    Topic 500 alweer? Geen speciale gif? D:


    Zometeen kan ik op mijn laptop, dus dan zoek ik even een aantal hele speciale gifs uit! *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Waarom krijg ik altijd de urge om te schrijven op momenten dat ik een kilometer hoge berg aan schoolwerk heb? D:


    That is a perfect copy of reality.

    Congratz LJH!^^



    OTOFT: bleeeehhhhh. Volgens mij komen we er nooit uit.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahaha, nee, we gaan het niet voor mijn date doen XD

    Entertain me, internet!


    Rest in Peace, Son of Gondor