• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....

    Het idee is van Malino


    Jongens:
    • Liam James Payne • Sylvesti (1,1)
    • Harry Edward Styles • ALLSTARSx (1,3)
    • Louis William Tomlinson • NewYorkTower (1,1)
    • Zayn Javadd Malik • Malino (1,1)
    • Niall James Horan • nessje (1,4)

    Meisjes:
    • Jade Rae Armana • HurtedHeart (1,1)
    • Stella Madora Simpson • Pebble (1,5)
    • Carmen Oriana Pasqualini • Sidestap (1,1)
    • Aimee-Lee Leavitt Rootz • ThisIsMeNow (1,2)
    • Alexis Lexi Gordon • Lifeisajoke (1,2)

    Reserve Lavigna

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Geen One liners. Probeer minimaal 4 regels.
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes ()[]{}
    - Alleen ik of mensen met mijn toestemming maken topics aan.
    - Graag niet na een dag of week stoppen. Als je zegt dat je meedoet dan weet je dus zeker dat je mee kan doen. Ik verwacht niet dat je ieder uur online bent en kan reageren, maar je wel een keer reageren per dag of per twee dagen.
    - We zijn geen sneltrein en sluit mensen niet buiten. Geef elkaar samenvattingen!

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Indeling Appartementen
    Carmen en Niall
    Aimee en Liam
    Stella en Louis
    Jade en Harry
    Alexis en Zayn

    Iedereen komt gewoon een beetje aan en haalt een sleutel om naar zijn of haar appartement te gaan. Iedereen denkt om gewoon met iemand van hetzelfde geslacht op een kamer te zitten dus niemand verwacht het om met een jongen of een meisje te zitten
    Edit: Harry heeft naar de jongens gestuurd of ze naar zijn appartement te komen om te gaan zwemmen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 13:26 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Mijn Topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Dan komt hier mijn belangrijkste vraag: Heeft iedereen een eigen bed of slaap diegene bij zijn/haar kamergenoot in bed?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Er zijn twee bedden. Erczijn ook twee apparte slaapkamers ;) anders zou het wel heel akward zijn... :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jade Rae Armana
    Ik betaal de taxichauffeur. Ik baalde om die haarbal van een June niet hier was. Ik pak mijn koffers uit de achterbak en loop het grote huis in. De balkonnen zagen er veelbelovend uit. Ik glimlach en loop naar de receptie. 'Jade Rae Armana.' Zeg ik mijn naam waarna een sleutel word toegeschoven. 'Je bent de eerste je kamergenoot is er nog niet. Verdieping 3.' Zegt ze. Ik knik en loop naar de lift en ga naast iemand staan die ook omhoog gaat. Ik druk op de derde verdieping van de blijkbaar 10. Er waren een aantal kamers op deze verdieping. Ik loop naar een en doe het sleutel in het slot welke meegeeft en open de deur om deze achter me dicht te doen. Ik kijk naar de woonkamer en de twee slaapkamers. De keuken. Die ging ik zeker gebruiken. Uiteindelijk liep ik naar het balkon. Een zwembad. Ik glimlach ernaar en loop naaf mijn kamer die ik open n eis hem op door mijn spullen in de kast te leggen en mijn dagboek onder mijn kussen te zetten. Ik loop weer naar het balkon. Ik had eigenlijk wel zin om te zwemmen. Ik stond maar naar het uitzicht te kijken die prachtig was. Vooral met de zon die heerlijk op mijn huid scheen. Ik had namelijk maar een shortje en een hempje aan. Ik hoopte dat het meisje met wie ik de kamer zou delen aardig was, maar op dit moment boeide me het niet. Mijn gedachte ging naar Aiden en Jay. Toch ook naar het bijzondere mooie weer voor in engeland dus je moest er maar van genieten.
    [Heeft Harry zin om Jade te storen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    || Zijn de jongens samen of alleen? ||

    Zayn Malik

    Ik haal nog snel een hand door mijn kuif en stap dan de taxi uit. Ik betaal snel de chauffeur als hij mijn koffer uit de kofferbak vist en netjes naast me zet. 'Dankje. Veel geluk nog met je studie!' glimlacht hij. 'Dankje!' grijns ik en pak mijn koffer. Ik loop naar de ingang van de school en al snel ben ik binnen. De balie valt niet te missen, hij staat recht voor je. Ik wacht af tot het meisje voor me klaar is, ik kan nog net opvangen dat ze Savannah heet. Zodra ze haar sleutel heeft draait ze zich om. 'Hey.' glimlacht ze, 'hey.' zeg ik ook. Ze knikt nog een keer naar me en vertrekt dan. Ik loop naar de balie, 'Zayn Malik.' zeg ik met een kleine glimlach. 'Aah, ik zie je al. Appartement zeven, hier is de sleutel.' glimlacht de vrouw. Ik knik vriendelijk en loop al snel naar de lift. Ik druk op het knopje voor de 4e verdieping en de lift gaat al snel omhoog. Zodra ik op de verdieping ben loop ik snel naar de deur die ik open. Ik laat mijn blik door het appartement vallen en grijns even. 'Dit word nog leuk.' mompel ik en gooi mijn baseballvestje alvast op de bank....


    El Diablo.

    [Ze komen alleen aan, maar ze zijn wel een band, maar ze komen dus wel appart aan. Ze hebben afgesproken elkaar vanzelf tegen te komen dus ze gaan ook niet gelijk naar elkaar toe (;]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Styles

    Grijnzend betaal ik de man en loop ik het huis in. Ik loop naar de balie, vermeld mijn naam, krijg een sleutel toegeschoven en neem de trap omhoog. Ik haat liften aangezien ik er een keer in eentje heb vastgezeten. Als ik op de derde verdieping aankom, en voor de goede kamer sta, steek ik de sleutel erin. Geruisloos gaat de deur open en vrolijk loop ik naar binnen. Ik drop mijn koffers en loop bewonderend door de kamer. Zal mijn kamergenoot er al zijn? Ik grijns als ik de deur naar het balkon open zie staan. Ik neem aan dat het een meisje is, aangezien de silhouet erg slank is. Mijn glimlach wordt daardoor ook alleen maar groter. Ik loop eerst nog even langs alle kamers kies dan een bed uit en loop weer terug naar de woonkamer. Ik drink nog wat. Ik heb vier uur in het vliegtuig gezeten en ook nog een halfuur in de taxi. Na een tijdje lijkt het me een goed idee om mezelf voor te stellen aan het meisje. Ik loop het balkon op en ga naast het staan. 'Hi, ik ben Harry.' Zeg ik hees.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 21:56 ]

    Louis Tomlinson
    Lichtelijk verbaasd stond Louis voor het appartement. Het was groter dan hij verwacht had Diep onder de indruk liep hij door de klapdeuren heen,richting de balie waar hij Harry net zag weglopen. Iets in hem zei dat hij het hier wel gezellig zou gaan krijgen. Het was precies zoals hij het apparement had voorgesteld. Een jongedame liep naar hem toe en keek hem vriendelijk aan. 'Louis Tomlinson'stelde hij zich voor en de dame leidde me naar de lift waarmee we naar de vierde verdieping gingen. Ze duwde hem een sleutel in zijn handen en liep naar het appartementje.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 22:09 ]

    [mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    Jade Rae Armana
    Ik kijk naar het zwembad en doe snel mijn slipper uit. Het was immers nog zomer. Ik laat mijn voet kort in het water zakken en ik voel dat het best wel warm is. Ik zie dat er ook nog een verwarming op zit. Ik grijns kort en verwacht eigenlijk op ieder moment mijn kamergenote in mijn kamer of het appartement dat we dus delen. Ik had er geen probleem mee. Zo was ik tenminste niet alleen. 'Hi, ik ben Harry.' Zegt een hese stem. Het was geen meisje. Harry was trouwens ook geen meisjes naam. Ik draai me op en zoe een vrij knappe jongen met bruine krullen en mooie groene ogen. Zijn ogen droegen mijn naam. Jade. Een jade groene kleur. Ik glimlach. 'Hi Harry. Ik ben Jade.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik mijn witte tanden blootlach ik kijk hem aan. Hij was aardig en knap, maar ik wou niet flirten aangezien me binden betekende dat ik iemand ging verliezen...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Tomlinson
    Rustig duwde hij de deur open en bekeek het appartement. De woonkamer en keuken straken hem meteen aan. Daarna liep de jongen verder naar de slaapkamer en iets voor zijn voeten deed hem struikelen en vallen. Hij kreunde toen zijn rug de grond raakte. Voorzichtig ging hij recht zitten en keek over wat hij was gevallen. Een dik boek lag op zijn kant en hij pakte hem voorzichtig op. Voorzichtig pakte hij het boek op en legde het op zijn schoot. Het was gebonden met leer, en het zag eruit alsof het al miljoenen jaren oud was. Nergens op de kaft stond er een woord, geen titel, geen schrijver. Zachtjes deed hij het boek open. De lay-out zag hem er niet bekend uit. Rustig bladerde hij naar het eerste hoofdstuk en begon te lezen.

    Carmen Oriana Pasqualini

    Mijn lange benen sloeg ik uit de taxi. Soepel stapte ik de taxi uit, en kreeg mijn drie koffers van de chauffeur. 'Grazie' glimlachte ik. Sierlijk liep ik het gebouw binnen, waar ik naar de receptie liep. 'Carmen Paqualini' meldde ik. Ik kreeg mijn sleutel, en ging in de lift staan waar ik het knopje van de verdieping intikte. Na een minuutje staan wachten, gingen de deuren open en liep ik de lift uit. Bij het juiste appartement pakte ik de sleutel uit mijn zak, en stak hem in de deur. Toen ik de deur openmaakte, grijnsde ik. 'Hiervoor moet ik extra uren werken' grinnikte ik. Op mijn pumps liep ik het appartement binnen. Grijnzend sloot ik de deur weer, en haalde een hand door mijn lange, bruine haren die naar één kant waren gekamd. Mijn grasgroene ogen verkenden elke detail van de woonkamer. Langzaam liep ik vooruit. Toen ik een deur openmaakte, kwam ik bij een slaapkamer aan. Mijn slaapkamer vanaf nu! Lachend gooide ik mijn koffers aan de kant, en sprong vooruit om op het zachte, grote bed te belanden. Wat heerlijk. Een grote grijns ontstond er op mijn lippen. Toen ik een andere deur openmaakt, nadat ik mijn slaapkamer was uitgelopen, kwam ik bij een badkamer aan. In de spiegel bekeek ik mezelf even. Lachend sloot ik mijn twee zachte, lichtjes roze lippen op elkaar en bekeek mijn verdere outfit. De witte, gladde pumps stonden er goed bij. Netzoals mijn witte armbandjes. Het balkon zag ik uit het raam en ik knikte even. 'Perfect!' kirde ik blij. Al snel zat ik op de bank in de woonkamer, met mijn been netjes over de andere heen geslagen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.

    'Hi Harry. Ik ben Jade.' Het meisje, Jade ziet er erg knap uit en ik denk dat we wel goede vrienden zullen worden. 'Zullen we zwemmen? Misschien kan ik ook vragen of de jongens komen?' Ineens bedenk ik dat ze waarschijnlijk nieteens weet waar ik het over heb. 'Mijn vier vrienden gaan ook studeren. Ze zitten ook hier.' Zeg ik dan. 'Ze zijn een beetje gek, wat zeg ik? Ze zijn echt heel erg gek, maar ik weet zeker dat ze je wel mogen!' Nog voordat ze kan antwoorden pak ik mijn mobiel en stuur een smsje naar Niall, Liam, Louis en Zayn.
    Guys! Zin om te zwemmen of gewoon even langs te komen? Jullie kunnen anders ook je kamergenoot meenomen (: anyways, kom of kom niet dus haha.
    Ik vermeld er nog bij welke kamer en verdieping en verzend het smsje dan. 'Nou, dat komt wel goed. Zoiezo heeft één van hun wel zin.' Lach ik dan. Ik loop de woonkamer in en drink mijn drinken op.

    Harry Styles.

    'Hi Harry. Ik ben Jade.' Het meisje, Jade ziet er erg knap uit en ik denk dat we wel goede vrienden zullen worden. 'Zullen we zwemmen? Misschien kan ik ook vragen of de jongens komen?' Ineens bedenk ik dat ze waarschijnlijk nieteens weet waar ik het over heb. 'Mijn vier vrienden gaan ook studeren. Ze zitten ook hier.' Zeg ik dan. 'Ze zijn een beetje gek, wat zeg ik? Ze zijn echt heel erg gek, maar ik weet zeker dat ze je wel mogen!' Nog voordat ze kan antwoorden pak ik mijn mobiel en stuur een smsje naar Niall, Liam, Louis en Zayn.
    Guys! Zin om te zwemmen of gewoon even langs te komen? Jullie kunnen anders ook je kamergenoot meenomen (: anyways, kom of kom niet dus haha.
    Ik vermeld er nog bij welke kamer en verdieping en verzend het smsje dan. 'Nou, dat komt wel goed. Zoiezo heeft één van hun wel zin.' Lach ik dan. Ik loop de woonkamer in en drink mijn drinken op.