• Mijn vader heeft die *****ziekte.
    Hij beweert nu dat ik hem kapot wil maken, dat ik van hem af wil en weet ik veel wat. Vanavond is de laatste avond dat ik thuis mag zijn. Ik moet morgen maar regelen dat ik eerder terug naar de leefgroep mag, waar ik voorheen 4 dagen per week zat. Ik moet ook maar regelen dat ik er nu 7 dagen kan blijven. Thuis ben ik niet meer welkom. Einde verhaal.
    Hij kan geen fantasie en werkelijkheid meer onderscheiden en nu word ik daar de dupe van. Hij houdt niet meer van me, hij kan zich gewoon niet meer herinneren dat hij van me hoort te houden en dat altijd gedaan heeft. Vanochtend wist hij ook mijn naam niet meer. Hij vergeet steeds meer, hij geeft steeds minder om me. Ik ben kapot, zo fucking kapot. Ik zit te huilen als een klein kind. Ik wil geen 24/7 op de groep zijn, ik wil naar een huis kunnen. Nu héb ik geen huis meer..

    Wie heeft er nog meer ervaring met die tyfusziekte?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OMG, wat erg.

    Wow, jezus. Dat is niet niks. Heel veel sterkte! <3

    En ja, mijn opa heeft het ook. Hij doet helemaal niets -zijn huis is een vuilnisbelt enzo-, is een vreselijk figuur en heeft teveel zelfmedelijden. Echt, wat een vreselijke man. Korsakov is echt een vreselijke ziekte.

    Heb er niet echt ervaring mee gehad, maar mn oma was dement en zat in zo'n verzorgingstehuis voor demente. Daar was een man van 31 met korsakov. Die kwam ik dus regelmatig tegen en 't was wel kut om iemand zo te zien. Het is een langzame lijdensweg.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    oh god wat naar. Tjah, ik heb er geen ervaring mee, weet alleen dat het komt door langdurig teveel alcoholgebruik of tekort aan bepaalde vitamines.
    Maar je gaat toch nog wel weer naar huis?
    dan moet je dat maar in het vooruitzicht houden
    iniedergeval, wees sterk en focus je op andere dingen.
    Misschien kun je leuke dingen gaan doen met je vrienden enzo, voor afleiding.


    Expect the unexpected

    omg, ik vind het echt vreseling voor je.
    ik kan me er gewoon niets bij voorstellen hoe pijn dat moet doen.
    je vader houd wel van je alleen, weet hij het niet meer.
    en alvast heel veel sterkte gewenst(H)


    Believe in yourself, change the world.

    Supposed schreef:
    OMG, wat erg.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wat erg voor je zeg..

    Heel veel sterkte (flower)


    What is youre favo scary movie?

    Verschrikkelijk!
    Ik heb er geen ervaring mee maar het lijkt me vreselijk!
    Veel sterkte,


    Kill them with kindness.

    Dat is heel erg, maar is het niet beter voor je vader als je miss gewoon 1 dag daar bent. Dan is er nog een beetje regelmaat in zijn leven?


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik heb er geen ervaring mee, en daar ben ik eigenlijk best wel blij om. Maar Geesje, diep van binnen houdt je vader nog wel van je, maar het zit nu eenmaal veel verder weg van zijn gezond verstand door die ziekte. En er zijn genoeg andere mensen die ongelooflijk veel van je houden, en dat ook zullen laten merken!

    Supposed schreef:
    OMG, wat erg.


    To infinity and beyond •

    En je moeder?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    I feel sorry for you. Maar je kan er niets aan doen. Hij heeft een ziekte. Hij kan er zelf trouwens ook weinig aan doen. Misschien moet in plaats van jij hij iets aan zichzelf doen. Want jij doet toch niets verkeerd? Houd vol. Houd je taai. Alles zal op een dag wel goed komen.


    I wish you were here.