• Ze vertikken 't om tijdens het doorgeven van de punten - Eurovision Songfestival - Engels te praten (: Die meneer ratelt gewoon door in 't Frans en dan nog iets.. de punten worden, naast het Engels, ook nog eens bekend gemaakt in het Frans. Kom op, zeg. Ze maken mij niet wijs dat ze geen Engels kunnen spreken.. ze verrekken 't gewoon :'D Stelletje chauvinisten.

    - Hetzelfde als je op vakantie in Frankrijk in bijv. de supermarkt komt, ze praten gewoon stug Frans door.

    Ik vind 't gewoon onzin :'D Elk land past zich aan.. en zij!?

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 23:56 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Typisch Franstaligen c: Die Walen vertikken het ook om Nederlands te leren. Volgende keer dat ik er zo één tegen kom ga ik er Nederlands tegen klappen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wat maakt het uit? Het Eurovisiesongfestival is in het frans en engels. Moest het ,niet 2talig zijn, dan zou ik het pas belachelijk vinden.


    Get outta my head!

    Prongs schreef:
    Typisch Franstaligen c: Die Walen vertikken het ook om Nederlands te leren. Volgende keer dat ik er zo één tegen kom ga ik er Nederlands tegen klappen.
    Ze moeten kiezen tussen engels of nederlands leren, sorry, maar dan is de keuze rap gemaakt. Engels is een wereldtaal.
    (en ja, ik vind dat ze beide talen verplicht zouden moeten leren, maar wij hebben daar niets over te zeggen)


    Get outta my head!

    Is altijd met die Fransen. *zucht*

    Maar ik vond het ook zo vreemd dat die presentatoren alles in het Engels, Duits (logisch, het was in Duitsland) én Frans vertelden. :x


    It ain't broke, so don't fix it.

    Als je als toerist in Frankrijk bent, moet jij je aan hun aanpassen:X Je bent dan in hun land (: Maar als ze in Nederland mij aanspreken in wat voor een taal dan ook dan lul ik in het Nederlands terug. Maar op Eurovision irriteerde ik me er ook wel aan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb niet gekeken maar ik kan het me voorstellen
    Wat ik nog wel kan snappen is zo bijvoorbeeld 1 woordje frans er tussen gooien zoals,Manificue (of zoiets)of chapeu snap je ;p


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    BadBlood schreef:
    jaja, fransen staan erom bekend dat ze niet de meest aardige meelevende mensen op aarde zijn.
    engelsen zijn veel gezelliger:3


    En Nederlanders en Belgen


    Firm believer of all that is magic

    Reloaded schreef:
    Wat maakt het uit? Het Eurovisiesongfestival is in het frans en engels. Moest het ,niet 2talig zijn, dan zou ik het pas belachelijk vinden.

    Het is gewoon dat Fransen, meestal, niet eens de moeite nemen om 't in het Engels te proberen (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb daar zo'n hekel aan he. Ik ga van de zomer op vakantie naar Frankrijk en die familie van mij zit nu al dat ik mijn Frans moet gaan bijspijkeren. Nou weet je wat, ze kunnen de tering krijgen, ik praat gewoon Engels ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb het niet gezien, maar fransen zijn op dat gebied wel egoïstisch


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Vengenz schreef:
    In Spanje vertikken ze op sommige plekken ook om Engels te merken heb ik gemerkt toen ik daar ooit 1x was. Zwaaien met een geldbriefje in winkels helpt ze ineens verdomd goed om het wel te kunnen. (cat)

    Die mensen op het vliegveld in Spanje, vertikte het zelfs. Als je daar werkt kun je er van uit gaan dat je engels tegen mensen moet spreken. D:
    Die trut beschuldigde mij trouwens van drugsgebruik omdat ik uit mijn waterflesje dronk, dom wijf (cat)

    Die idiote Waalse ook --'
    Daar was ik woedend over.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    BadBlood schreef:
    jaja, fransen staan erom bekend dat ze niet de meest aardige meelevende mensen op aarde zijn.
    engelsen zijn veel gezelliger:3


    Kill them with kindness.

    hat ik ook een keer in frankrijk ze vertikken het echt gewoon zo stom --'


    Shoganai i ne~

    Tjah mij maakte dat niets uit, ik verstond alles nl perfect. :X


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."