• Ze vertikken 't om tijdens het doorgeven van de punten - Eurovision Songfestival - Engels te praten (: Die meneer ratelt gewoon door in 't Frans en dan nog iets.. de punten worden, naast het Engels, ook nog eens bekend gemaakt in het Frans. Kom op, zeg. Ze maken mij niet wijs dat ze geen Engels kunnen spreken.. ze verrekken 't gewoon :'D Stelletje chauvinisten.

    - Hetzelfde als je op vakantie in Frankrijk in bijv. de supermarkt komt, ze praten gewoon stug Frans door.

    Ik vind 't gewoon onzin :'D Elk land past zich aan.. en zij!?

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 23:56 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    FRANSE HIER ZO!, mhh als je vraagt dat ze engels willen praten dan doen ze het wel.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb een hekel aan franse mensen. Niks persoonlijks


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Ik heb een hekel aan franse mensen. Niks persoonlijks

    Dus aan mij ook ;o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wij stonden in Frankrijk op een camping met een Engelse eigenaar. En no way dat daar Fransen gaan kamperen.
    En als ze geen Engels tegen mij gaan praten, kunnen ze een lading Nederlands verwachten. :Y)


    Think before you act.

    Daar heb ik me ook aan geiriteerd ja


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Reloaded schreef:
    (...)Ze moeten kiezen tussen engels of nederlands leren, sorry, maar dan is de keuze rap gemaakt. Engels is een wereldtaal.
    (en ja, ik vind dat ze beide talen verplicht zouden moeten leren, maar wij hebben daar niets over te zeggen)

    Wij mogen het niet kiezen en zij wel. Sorry, dat vind ik niet normaal. Tussen Frans en Engels valt de keuze bij mij by far ook op Engels. Wij moeten trouwens ook Duits leren, omdat ons land 3 talen heeft Duits, Nederlands en Frans. Het lijkt mij dan ook logisch dat de inwoners tenminste een basiskennis hebben van al die talen. Die Walen kennen alleen hun Frans en dat Engels dat ze weigeren te gebruiken. Want meestal spreken ze dat ook maar half de botten. Sorry, maar als ze zelfs niet willen probéren hoeft het voor mij ook niet meer.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    (...)
    Wij mogen het niet kiezen en zij wel. Sorry, dat vind ik niet normaal. Tussen Frans en Engels valt de keuze bij mij by far ook op Engels. Wij moeten trouwens ook Duits leren, omdat ons land 3 talen heeft Duits, Nederlands en Frans. Het lijkt mij dan ook logisch dat de inwoners tenminste een basiskennis hebben van al die talen. Die Walen kennen alleen hun Frans en dat Engels dat ze weigeren te gebruiken. Want meestal spreken ze dat ook maar half de botten. Sorry, maar als ze zelfs niet willen probéren hoeft het voor mij ook niet meer.
    Dat ligt niet perse aan de Walen, eerder aan de franstalige regering ivm onderwijs. (:


    Get outta my head!

    Ik vind het wel kut van hun, maar ik had er geen problemen mee want ik ben tweetalig opgevoed.(nerd)


    The best things in life aren't things.

    Ja, daar heb ik ook zo'n schijthekel aan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Reloaded schreef:
    (...)Dat ligt niet perse aan de Walen, eerder aan de franstalige regering ivm onderwijs. (:

    Dat zijn ook Walen c; De Franstaligen in dit land worden sowieso voorgetrokken. Blijkbaar moeten ze zich nu ook al niet meer aan de grondwet houden...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Fransen zijn meestal echt zo erjigosjfo associaal.


    I live for the applause, you will die for it.

    yeeeuuuh :D
    nog meer mensen die net zoals ik *knip*

    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 15:11 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Frankrijk en Engeland waren vroeger niet de dikste vrienden dus ik vind het niet zo gek ^^


    =

    Inderdaad! En dan volgen wij belgen ook nog eens --'

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 18:33 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Prongs schreef:
    (...)
    Wij mogen het niet kiezen en zij wel. Sorry, dat vind ik niet normaal. Tussen Frans en Engels valt de keuze bij mij by far ook op Engels. Wij moeten trouwens ook Duits leren, omdat ons land 3 talen heeft Duits, Nederlands en Frans. Het lijkt mij dan ook logisch dat de inwoners tenminste een basiskennis hebben van al die talen. Die Walen kennen alleen hun Frans en dat Engels dat ze weigeren te gebruiken. Want meestal spreken ze dat ook maar half de botten. Sorry, maar als ze zelfs niet willen probéren hoeft het voor mij ook niet meer.


    Maar volgens mij gaan ze Nederlands verplichten, heeft een klasgenoot me verteld.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.