• ... Is een meisje dat altijd al in de schaduw van de maatschappij heeft geleefd. sinds haar geboorte heeft ze namelijk een oog-aandoening, en het verslechterd telkens. Haar ouders zitten krap bij kas door telkens nieuwe medicijnen, dikkere brillen, en andere spullen die niets uithalen te kopen. Maar ... is enorm slim. Ze is muziekaal hoogbegaafd, en tijdens de uren dat iedereen naar school gaat of uitgaat, schrijft zij muziek. Als ze op een dag de kans krijgt om een experimentele behandeling te volgen, die haar oogziekte weet te bestrijden, gaat er een hele neuwe wereld voor haar open. ze kan eindelijk doen wat ze zo graag wou: mensen haar muziek laten horen. Als ze wordt opgemerkt op een dag wordt ze zelfs beroemd. Als ze duizenden fans heeft, en de normale problemen heeft, duikt plots weer haar oogziekte op. Maar wat moet ze doen? Weer in het duister gaan zitten, of dapper door blijven doen?

    The Other Side of the Darkness


    doen of niet? waarom wel/niet?
    iemand die mee wil schrijven aub?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Doen, het klinkt goed, origineel.
    Ik zou wel mee willen schrijven >,<


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    je moet sincity nemen als medeschrijfster,ze kan zo mooi schrijven!!


    Where words fail, music speaks

    Doen!! Ik zou ook wel willen meeschrijven, maar je hebt zo te zien al iemand,


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Azkaban schreef:
    Doen!! Ik zou ook wel willen meeschrijven, maar je hebt zo te zien al iemand,


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right