• Mijn moeder en ik gingen een keer samen shoppen gistern, dat was heel lang geleden omdat ik gewoon met vriendinnen ga enzo, maar ze wilde dus een x met mij mee.

    Normaal gesproken heeft ze nooit tijd en aandacht voor me dus dat vond ik wel gezellig. Maar ik ging natuurlijk heel andere winkels binnen dan eerst en paste andere kleren. Dat vond ze al raar, en toen pakte ze zo´n hele kleine maat uit het rek, toen zei ik dat ik iets groters nodig had en toen begon ze spontaan te huilen. Dat ik zo groot geworden was en dat te tijd vloog en begon ze allemaal sentimenteel te doen over mijn baby-tijd.. gewoon midden in de winkel! Echt ik schrok me te pletter en schaamde me dood! Iedereen keek ons zo aan van 'wtf?'

    Is dat een normale moederreactie of spoort de mijne gewoon niet?
    Hebben jullie ook ooit zoiets gehad?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 13:02 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    dat heb ik nog nooit gehad. misschien is ze erg emotioneel?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Geloof mij zelfs mijn ouders zeggen dat het snel gaat dat kinderen groot worden. Het is gewoon zo.


    Some angels have no wings.

    Dat is wel normaal, je was eerst zo klein en nu niet meer.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nog nooit..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Shizen schreef:
    dat heb ik nog nooit gehad. misschien is ze erg emotioneel?


    Eigenlijk is ze helemaal niet emotioneel, bijna koelbloedig zou ik zeggen.
    En ze heeft nooit aandacht voor me enzo..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik zie mijn moeder het niet direct doen, maar ik kan er wel in komen dat moeders dat doen ;'D


    effort never betrays you

    Abilities schreef:
    (...)

    Eigenlijk is ze helemaal niet emotioneel, bijna koelbloedig zou ik zeggen.
    En ze heeft nooit aandacht voor me enzo..

    oke, dat kan. maar ik bedoel dat ik niet veel mensen ken die in het openbaar gaan huilen. zegmaar.:S


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Je zegt zelf dat ze bijna geen tijd voor je heeft.

    Misschien vind ze dat zelf eigenlijk totaal niet leuk en word ze daarom emotioneel omdat ze je bijna niet heeft zien opgroeien?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fearow schreef:
    Ik zie mijn moeder het niet direct doen, maar ik kan er wel in komen dat moeders dat doen ;'D

    Mijn pa had dat vorig jaar. Ik zei zo van: "Wow, volgende week word ik alweer zestien" en hij begon ineens te huilen. Ook dat de tijd zo snel ging en weet ik het wat. 8D
    Nu maar hopen dat ze morgen niet gaan janken, want dan word ik zeventien, da's nog ouder ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mummelwummel schreef:
    Je zegt zelf dat ze bijna geen tijd voor je heeft.

    Misschien vind ze dat zelf eigenlijk totaal niet leuk en word ze daarom emotioneel omdat ze je bijna niet heeft zien opgroeien?


    Tja, dat zou kunnen..
    Dat dacht ik eerst ook, maar ze heeft wel genoeg tijd,
    ze besteedt het alleen niet aan mij. Ik ben een soort sierplant voor haar. Ze geeft me water af en toe, maar meer ook niet.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mavado schreef:
    Dat is wel normaal, je was eerst zo klein en nu niet meer.


    Kill them with kindness.

    Mavado schreef:
    Dat is wel normaal, je was eerst zo klein en nu niet meer.


    Firm believer of all that is magic

    Soundeffect schreef:
    Mijn pa had dat vorig jaar. Ik zei zo van: "Wow, volgende week word ik alweer zestien" en hij begon ineens te huilen. Ook dat de tijd zo snel ging en weet ik het wat. 8D
    Nu maar hopen dat ze morgen niet gaan janken, want dan word ik zeventien, da's nog ouder ._.


    Ach, naar 16 is een grotere stap..
    Oh shit.. ik wordt volgende week 16, ik bereid me alvast voor..
    Alvast gefeliciteerd!


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Fearow schreef:
    Ik zie mijn moeder het niet direct doen, maar ik kan er wel in komen dat moeders dat doen ;'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.