• ik ben de laatse tijd heel moe
    en nee ik heb geen pfyfer ( of hoe je dat ook noemt ) of bloedarmoede daar heb ik me al een tijdje geleden op laten testen

    ik ga altijd om half 11 na bed eerder heeft geen zin ?
    maar nog blijf ik moe.

    is het gewoon vermoeid heid ?
    of ben ik gewoon school beu :P

    kben ook altijd super moe xD ik heb ook geen enkel idee hoe da komt .. mjhaa..:)xx


    Tanya is de beste.

    dat heb ik ook :S

    en ik heb ook geen phfeiffer [ofzo]

    Ik Ben in dn dag tijdens sgool altijd zow moe en dan als 'k savonds men bed in kruip, lukt het me maar niet om in slaap te valles ;s.

    Naja.. Mss heb je teveel stress ofzz ?! want 'k ben ook eens een keer mega gestresst geweest en wazz toen ook altijd moe.

    Kiss.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik ben altijd in de dag KEI MOE...dan moete zo kei vroeg opstaan om naar school te gaan...vn die lesse die zo Saai zijn da ge int slaap valt...En dan word ik s'avonds zowa Depressief als ik zie wa ik nog allemaal moet doen en leren tege de volgende dag!
    Echt om zot vn te worde:(
    ach jaa...ik troost mij da het bijna vakantie is:D
    xx


    everybody needs a song.

    Ik ben heel vaak moe overdag maar als ik eerder dan half 11 ga slapen val ik niet in slaap en ik heb ook geen pfeiffer (of hoe je het ook schrijft) iemand een idee hoe je niet zo moe wordt behalve vroeg slapen.....?

    Ik slaap al bijna meer dan een half jaar slecht tot zeer slecht. Tenzij ik heel veel bier heb gehad en aangeschoten ben geweest.

    Hoe dat komt???

    Ik heb een slaapprobleem maar niet de ziekte van pfeiffer ( als het goed is dan :8 ). Ik kom bijna niet in de slaap en als ik wakker ben kan ik dus nooit mijn bed goed uitkomen. Als ik eruit kom schreeuw ik altijd zo hard ik kan GODVERDOMMEEEEE FUCKING TERING KRAMP. Altijd heel chagarijnig en heel veel kramp waardoor ik heel moeilijk kan lopen en ook enorm loop te floeken en te schelden en als ik naar school moet kom ik daardoor heel vaak te laat. Wat ik niet snap. Als ik uitslaap tot een uur of 10 en dan gewoon chill doe heb ik nergens last van. Raar toch?

    @ boven mij. Koop iets van 5 blikjes energy drank op een dag :P. Maar dat helpt voor even en dan help het geen flikker meer. Nog moe en je valt dus never nooit meer in slaap.


    In Italië tot en met 26 juli! :D


    miss een tip voor je of iedereen met een slaap probleem!!!:


    miss naar de dokter en vrage voor slaappillen ze werken wel 2 vriendinnen vn mij hebben dat ook gehad en bij hun hielp slaappillen vn die homeopathische dingen (da is geloof ik iets met planten ofzoo)
    miss heb je hier wat aan?
    ik hoop het


    http://dwergiie.blogspot.com/

    heb ik ook, maar ik heb dus wél bloedarmoede.
    ohja,
    *drink geen cola/koffie of zo voor het slapen gaan
    *je moet je niet stressen, mn dokter gaf als voorbeeld dat ik mn huiswerk helemaal af moest hebben dus niet de volgende ochtend nog snel iets moet doen,, en als ik ruzie had het overdag uitpraten

    en natuurlijk vroeg naar bed als je sochtends vroeg op moet
    maar..
    mijn dokter is raar.

    heb ik ook, maar ik heb dus wél bloedarmoede.
    ohja,
    *drink geen cola/koffie of zo voor het slapen gaan
    *je moet je niet stressen, mn dokter gaf als voorbeeld dat ik mn huiswerk helemaal af moest hebben dus niet de volgende ochtend nog snel iets moet doen,, en als ik ruzie had het overdag uitpraten

    en natuurlijk vroeg naar bed als je sochtends vroeg op moet
    maar..
    mijn dokter is raar.



    grapje
    dat was omdat ik juist niet kon slapen
    dus wat ik net zei, slaat nergens op.

    Volgens mama heb ik een verkeerd kussen en ze zegt ook dat het slecht is als je je mobiel onder je kussen legt.

    nog een tip laat na bed en laat er uit
    bijv half 1 na bed en 12 uur der uit dan ben je ook een hele dag moe

    en mijn huiswerk maak ik altijd ( nouja niet altijd al ik er een punt voor krijg wel )
    maar leren doe ik altijd en dan ben ik wel fukking zenuwachtig maar dat heb ik altijd al gehad maar meestal heb ik goede punten.

    en idd ik leef na de vakantie toe =D maar dit schooljaar is voor mij heel belangrijk dit is namelijk een deel van me examen

    x

    Zit je veel in de stress ofso? Dat zou de oorzaak kunnen zijn... Maar 't Kan dat je aan teveel dingen denkt, je moet je hoofd helemaal leegmaken en je lekker ontspannen, ook kan je proberen om met muziek, een lampje, of iets dergelijks te slapen. Muziek gebruik ik altijd en ik verzin meestal een leuk verhaaltje in mijn hoofd [met Tokio Hotel(H)(A)] Hoop dat je er wat aan hebt... ;)

    -Xx. Christa


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ja dat doe ik als ik in bed ga om te slapen
    :P

    ik heb daar ook last van, de dokter heeft me zo'n folder meegegeven daar staat in dat als je even gaat lopen voor je gaat slapen je daarna zo in slaap valt...


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    misschien dat je niet gezond eet. Ik zelf heb wel bloedarmoede.. maar t kunnen misschien ook problemen met je schildklier zijn, dat heeft me moeder ook en ik misschien ook, hoe dan ook daar word je ook gauw moe van. Als je veel stress hebt, of je hebt het vaak te warm of te koud kun je ook moe worden. En van teveel cafeine (zoals in cola, koffie) trouwens ook, dat heeft eerst een oppepende (wat een woordx]) werking maar als je het te vaak drinkt word je er uiteindelijk moe van. Dat heb ik ook, maar ik ben dr dan ook allergisch voor:P Hoop dat je er wat aan hebt;).

    xxAmanda