• Mijn moeder en ik gingen een keer samen shoppen gistern, dat was heel lang geleden omdat ik gewoon met vriendinnen ga enzo, maar ze wilde dus een x met mij mee.

    Normaal gesproken heeft ze nooit tijd en aandacht voor me dus dat vond ik wel gezellig. Maar ik ging natuurlijk heel andere winkels binnen dan eerst en paste andere kleren. Dat vond ze al raar, en toen pakte ze zo´n hele kleine maat uit het rek, toen zei ik dat ik iets groters nodig had en toen begon ze spontaan te huilen. Dat ik zo groot geworden was en dat te tijd vloog en begon ze allemaal sentimenteel te doen over mijn baby-tijd.. gewoon midden in de winkel! Echt ik schrok me te pletter en schaamde me dood! Iedereen keek ons zo aan van 'wtf?'

    Is dat een normale moederreactie of spoort de mijne gewoon niet?
    Hebben jullie ook ooit zoiets gehad?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 13:02 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Jep toen ik vorig jaar 13 werd.......


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Abilities schreef:
    (...)

    Tja, dat zou kunnen..
    Dat dacht ik eerst ook, maar ze heeft wel genoeg tijd,
    ze besteedt het alleen niet aan mij. Ik ben een soort sierplant voor haar. Ze geeft me water af en toe, maar meer ook niet.


    Waar besteedt ze ze dan aan? Aan zaken voor haar werk? Of aan ''leuke'' dingen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    BlackKyra schreef:
    Nog nooit..


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Heb ik niet maar mijn moeder wil wel altijd mee naar de winkel echt irri en ik mag nog eens neit aleen kleren gaan kopen,kijken mag wel


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Fearow schreef:
    Ik zie mijn moeder het niet direct doen, maar ik kan er wel in komen dat moeders dat doen ;'D


    ONLY SEVEN LEFT <3

    De mijne doet dat iig niet.


    -

    Mummelwummel schreef:
    (...)

    Waar besteedt ze ze dan aan? Aan zaken voor haar werk? Of aan ''leuke'' dingen?


    Aan mijn broertje, koken, stressen en schoonmaken waarschijnlijk.
    Voor haar moet alles perfect, precies en netjes en daar pas ik schijnbaar niet tussen.
    Mijn broertje vindt ze wel leuk, maar mij niet. Dat kan ik ook wel begrijpen, want ik doe haar veel te veel denken aan mijn zus..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Uh, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Ik zou dus niet weten of het nou wel of niet normaal is. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Uh, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Ik zou dus niet weten of het nou wel of niet normaal is. (krul)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Abilities schreef:
    (...)

    Eigenlijk is ze helemaal niet emotioneel, bijna koelbloedig zou ik zeggen.
    En ze heeft nooit aandacht voor me enzo..


    Misschien heeft ze daar net spijt van.
    Dat ze nooit tijd voor je had.
    & nu besefte ze plots dat je zo groot geworden was & zij je niet echt had zien opgroeien.
    & dat vind ze nu wsl heel erg, & daarom begon ze te huilen.

    dat is mijn theorie, ma 'k ben ook geen psychologe hè (;


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    haha dat is best wel vet xD


    Believe in yourself, change the world.

    Dat doet mijn vader meer dan mijn moeder. Niet dat hij erom gaat huilen, maar mijn moeder heeft er nog nooit over gezeurd. Behalve rond mijn verjaardagen.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Volgens mij heeft ze spijt dat ze bijna nooit met je ging winkelen...

    Weetje, stiekem zit ik ook te denken aan het feit dat ze misschien ongestelt is? Bijna iedereen wordt dan hardstikke emotioneel :'D

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 14:17 ]

    Nog niet gehad, gelukkig :X
    Men ouders vinden ook dat de tijd vliegt, vroeger zat ik met de poppen te spelen en nu rij ik al me de auto xD
    Maar ik ben blij dat ze niet zo emotioneel zijn :p


    Stop wishing, Start doing..