• Mijn moeder en ik gingen een keer samen shoppen gistern, dat was heel lang geleden omdat ik gewoon met vriendinnen ga enzo, maar ze wilde dus een x met mij mee.

    Normaal gesproken heeft ze nooit tijd en aandacht voor me dus dat vond ik wel gezellig. Maar ik ging natuurlijk heel andere winkels binnen dan eerst en paste andere kleren. Dat vond ze al raar, en toen pakte ze zo´n hele kleine maat uit het rek, toen zei ik dat ik iets groters nodig had en toen begon ze spontaan te huilen. Dat ik zo groot geworden was en dat te tijd vloog en begon ze allemaal sentimenteel te doen over mijn baby-tijd.. gewoon midden in de winkel! Echt ik schrok me te pletter en schaamde me dood! Iedereen keek ons zo aan van 'wtf?'

    Is dat een normale moederreactie of spoort de mijne gewoon niet?
    Hebben jullie ook ooit zoiets gehad?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 13:02 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Fearow schreef:
    Ik zie mijn moeder het niet direct doen, maar ik kan er wel in komen dat moeders dat doen ;'D


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Mijn moeder moest in de winkel huilen, omdat ik het huis uit ging.. Sommige moeders zijn gewoon erg emotieneel


    What is youre favo scary movie?

    Ik denk dat het komt doordat jullie bijna nooit wat samen doen, waardoor het een reactie is van je moeder dat ze gaat huilen in de winkel. Ze geeft echt veel om je, weetje.
    Als ik het zo lees dan, dan maak ik het hieruit op. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Natuurlijk is dat normaal. Dat zal je wel begrijpen als jouw kinderen groot worden.


    Where there is a sea there are pirates...

    Mummelwummel schreef:
    Je zegt zelf dat ze bijna geen tijd voor je heeft.

    Misschien vind ze dat zelf eigenlijk totaal niet leuk en word ze daarom emotioneel omdat ze je bijna niet heeft zien opgroeien?


    Food.

    Kan ik me voorstellen, veel moeders vinden het lastig dat ze geen tijd hebben voor hun dochter. Mijn moeder daarentegen haat shoppen en wil ook zo snel mogelijk klaar zijn, terwijl ik vreselijk slecht ben in dingen uitkiezen :D
    Wees blij dat je moeder zo doet, ze laat zien dat ze dus HEEl veel om je geeft ;)


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    Mijn vader zei dat een keer, die heeft het er moeilijker mee dan mijn moeder. Ik werd er zelf ook wel even emo van hoor, haha. Mijn vader wilt me gewoon nog beschermen enzo. Toen ik bij mijn vriend ging wonen vond hij dat ook niet leuk. Maar met huilen, eig nog nooit.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Mijn moeder zegt wat ze wil zeggen '___' 1x was ik met me ouders en me vriendin naar de stad en toen liep me vriendin een shirtje van een rek begon me moeder keihard te schreeuwen dat ik het moest oprapen terwijl ik het geen eens deed..


    My heart is yours and so am I

    Misschien krijgt ze menopauze -of hoe je het ook noemt- dan worden vrouwen meestal emotioneel ensoww..maar het kan ook wat anders zijn hoor. :Y)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Mijn moeder kon me vroeger ook niet loslaten omdat ik ouder werd, maar dat komt wel. Geef haar wat tijd.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Geen idee, ik ga ook nooit shoppen met mijn moeder...
    Maar ik zie het haar best doen. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Heb ik niet voorgehad :'D.
    Maar waarschijnlijk beseft ze wel dat je te hard bent opgegroeid, zonder dat zij het merkte omdat ze er eigenlijk geen tijd voor had :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Erotic schreef:
    Nog nooit..


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Geen idee :'D
    Ik ken mn ma niet en mn paps vindt 't niet erg boeiend hoe oud ik ben of zo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    miss heeft ze er nooit bij stilgestaan dat je groter wordt en schrok ze er gewoon van?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.