• Goed, de komende twee maanden ga ik dus 0,0% tijd voor mezelf hebben.
    Laat ik bij de basis beginnen;
    5 dagen per week minstens 4 uur, hoogstens 8 uur naar school. Daarnaast moet ik ergens tussendoor ongeveer 3 PO's zien te maken + CKV afsluiting + het normale huiswerk. Goed, dat is dan al veel, maar dan zou je denken, 'je hebt toch weekend'. Negatief, nada, noppes.
    Ik heb twee baantjes. Niet echt, maar voor mijn gevoel wel. Mijn ene baantje is het echte baantje. Ik werk bij La Place, 2x per week, soms 3x. Donderdagavond & 1 dag in het weekend. De komende twee maanden zal het weekend alleen op zaterdag zijn. Op zondag beoefen ik namelijk mijn tweede 'baantje'. Dit doe ik voor mijn plezier, en is volledig vrijwillig. Het zuigt echter meer energie en tijd van me dan mijn echte baantje. Ik regisseer de slotmusical bij mij op school. Voor de duidelijkheid; daar lopen alleen leerlingen, van 12 t/m 18 jaar, rond, met veel talent, en die moet ik dan op de juiste manier laten optreden. Wij repeteren op vrijdagmiddag van 15:45 t/m 18:00 en op zondag 4 uurtjes, verschillende tijden, gevolg door een vergadering die vandaag tot half 8 's avonds duurde.
    Daarnaast doe ik ook nog kleine dingen, zoals af en toe een vergaderingetje van de CMR, een regie-groep van de scholengroep in Purmerend. Maar ook de simpele dingen, zoals de hond uitlaten, afwassen etc.
    Het komt er dus op neer dat ik geen tijd meer voor mezelf heb, en ik kan echt niet zomaar stoppen met 1 van die twee. Immers heb ik een baantje om mijn rijbewijs te halen, en kunnen ze niet zonder me bij de musical.
    Zal ik me gewoon een weekje gaan verstoppen :D?


    Life is hard and then we die

    pfft druk leven xD
    suc6 ermee


    Where words fail, music speaks

    Hoe zie je eruit misschien ken ik je wel als je bij Stadje La place werkt.
    niet zo leuk voor je trouwens dat je zoveel moet doen.=(

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 22:39 ]


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Als je een onbelangrijke dag hebt op school, meld je ziek!
    Doe ik ook wel eens. :X

    En ik weet zeker dat je 't kunt Niekje ;D

    musiclove8 schreef:
    Hoe zie je eruit misschien ken ik je wel als je bij Stadje La place werkt.
    Nee, in Amsterdam :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nee, in Amsterdam :)


    O, jmmr
    maar daar kom ik ook best vaak=)


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    musiclove8 schreef:
    (...)

    O, jmmr
    maar daar kom ik ook best vaak=)
    Buiksloot?


    Life is hard and then we die

    Wow.
    Ik heb alleen nog examens komende weken en dan heb ik tot het nieuwe schooljaar geen flikker te doen. Op rondhangen na :c
    Ergens diep in me ben ik jaloers dat jij wel dingen te doen hebt, maar ik snap dat het (te) veel is.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Wow.
    Ik heb alleen nog examens komende weken en dan heb ik tot het nieuwe schooljaar geen flikker te doen. Op rondhangen na :c
    Ergens diep in me ben ik jaloers dat jij wel dingen te doen hebt, maar ik snap dat het (te) veel is.
    Ik denk ook he, al zou ik geen baantje hebben.. ik zou denk ik gek van mezelf worden.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 22:42 ]


    Life is hard and then we die

    Werk jij bij de La Place Amsterdam in de Kalverstraat? Want ik ben waarschijnlijk zaterdag 28 mei of zaterdag 4 juni in Amsterdam (A)


    dream, dare, fly!

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik denk ook he, al zou ik geen baantje hebben.. ik zou denk ik gek van mezelf worden.


    Kun je altijd nog bij mij langs komen.(cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Roadie schreef:
    Werk jij bij de La Place Amsterdam in de Kalverstraat? Want ik ben waarschijnlijk zaterdag 28 mei of zaterdag 4 juni in Amsterdam (A)
    Buikslotermeerplein, helaaaaash (cat)


    Life is hard and then we die

    Vengenz schreef:
    (...)

    Kun je altijd nog bij mij langs komen.(cat)
    Haha XD Gaan m'n ouders vragen 'Annick, ga je nou alweer naar Nancy? Wat heb je daar te zoeken ieder weekend?'
    'Uuuuhm... (bloos)'


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Buiksloot?


    k heb geen idee waar Buiksloot is maar ik bedoel die alijdt druk is bij kalverstraat ofzoiets.
    volgens mij bedoelen we niet dezelfdeXD
    maar waarom werk je zo ver dan?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 22:48 ]


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Haha XD Gaan m'n ouders vragen 'Annick, ga je nou alweer naar Nancy? Wat heb je daar te zoeken ieder weekend?'
    'Uuuuhm... (bloos)'


    So? & Dan kun je toch weekenden wisselen met mij en je vriendje. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    musiclove8 schreef:
    (...)

    k heb geen idee waar Buiksloot is maar ik bedoel die alijdt druk is bij kalverstraat ofzoiets.
    volgens mij bedoelen we niet dezelfdeXD
    maar waarom werk je zo ver dan?
    Omdat Purmerend saai is. (cat)
    En altijd als ik werk zoek is er niets leuks te vinden in Purmerend.
    Bovendien heeft mijn vriendje hier ook gewerkt, dus kenden ze me al een beetje (A)


    Life is hard and then we die